صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تغییر ساختار موسسه همشهری در دستور کار بود‏
تغییر ساختار موسسه همشهری در دستور کار بود‏

عضو هیات مدیره همشهری:

تغییر ساختار موسسه همشهری در دستور کار بود‏

عضو هیات مدیره همشهری با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری یک ضرورت بود، گفت: این تحقیق و تفحص ‏نباید نقطه پایان باشد؛ بلکه باید سرآغازی برای رسیدگی جدی به مسائل موجود در این موسسه باشد.

همشهری

بهروز شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح بیشتر اظهارکرد: بسیاری از مسائلی که در این تحقیق و تفحص آمده بارها در جلسات هیات مدیره ‏مورد بحث و آسیب شناسی قرار گرفته بود و معتقدم مسائلی که در این گزارش آمده است همه مسائلی نیست که این موسسه با آن ‏درگیر است.

وی ادامه داد: ساختار فربه و نامتوازن موسسه یکی از مشکلات همشهری بود که بر همین اساس دو ماه پیش تغییر ساختار در ‏دستور کار هیات مدیره قرار گرفت اما با توجه به تغییرات به وجود آمده در شهرداری و شمولیت قانون منع بکارگیری ‏بازنشستگان برای اعضای هیات مدیره این موسسه و در نتیجه ناقص شدن هیات مدیره، بررسی و تصویب ساختار پیشنهادی تا ‏امروز معطل مانده است.

عضو هیات مدیره مؤسسه همشهری تصریح کرد: در شرایطی که تحقیق و تفحص از شهرداری در مجلس رأی نیاورد، اینکه شورای ‏شهر از جایگاه نظارتی خود وارد تحقیق و تفحص از زیرمجموعه‌های شهرداری شد کاری بسیار مثبت است؛ چرا که متاسفانه ‏شاهد هستیم که هنوز و با گذشت یکسال و اندی از استقرار تیم جدید مدیریت شهری هنوز هم در بخش‌هایی از شهرداری ‏تلاش‌هایی برای مخفی کردن اطلاعات از مدیریت گذشته صورت می‌گیرد و این عدم شفافیت موجب خواهد شد که مدیریت شهری ‏هر از گاهی با بحران‌های پیش‌بینی نشده از گذشته مواجه شود.

وی ادامه داد: ما چندین نمونه را در همین همشهری شاهد بودیم که ناگهان فردی با حکمی از دادگاه می‌آمد و مدعی می‌شد که ‏همشهری در دادگاهی محکوم به پرداخت جرائم سنگینی درباره برخی قراردادها شده و ناگهان مدیرعامل و هیات مدیره با ‏بحران‌های مالی پیش‌بینی نشده که ناشی از عدم شفافیت و عدم انتقال کامل اطلاعات بود، مواجه می‌شد.

شجاعی خاطرنشان کرد: آقای حاجی موارد متعددی را در دوران مدیریت خود در خصوص برخی تخلفات و ابهامات در این ‏موسسه و با تائید هیات مدیره به نهادهای نظارتی اعلام کردند که به نظر می‌رسد موارد اعلام شده نیز می‌تواند در تکمیل گزارش ‏تحقیق و تفحص از همشهری مفید باشد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.