صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تسهیلات دانشگاه علم و صنعت برای دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

رئیس دانشگاه علم وصنعت خبر داد

تسهیلات دانشگاه علم و صنعت برای دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

رئیس دانشگاه علم وصنعت از تسهیلات ویژه این دانشگاه برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برای دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان این دانشگاه خبر داد.

استقبال و و پذیرش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر جبارعلی ذاکری در مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز دانشگاه علم وصنعت که هم‌اکنون در ساختمان مرکزی این دانشگاه با حضور معاون آموزشی وزارت علوم در حال برگزاری است، به تسهیلات ویژه این دانشگاه برای دانشجویان ممتاز اشاره کرد و گفت: وزارت علوم و دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علم وصنعت تسهیلاتی را برای دانشجویان برتر و ممتاز فراهم شده است که براساس آن این دانشجویان امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را داشته باشند و شرایطی فراهم می‌شود که حداکثر پذیریش در مقاطع بالاتر از بین دانشجویان استعدادهای درخشان باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش می‌کنم اگر موانعی در مسیر ادامه تحصیل دانشجویان استعدادهای درخشان وجود داشته باشد توسط معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت رفع شود. ضمن اینکه اشتغال این دانشجویان نیز از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های دانشگاه به شمار می‌رود و تلاش ما این است که زمینه‌های اشتغال این دانشجویان در محیط‌های داخل وبیرون دانشگاه فراهم شود.

رئیس دانشگاه علم وصنعت خاطر نشان کرد: این دانشگاه هرساله بین رتبه‌های یک تا سه دانشگاه‌های صنعتی کشور قرار می‌گیرد و این موفقیت‌ها یقینا با تلاش استعدادهای درخشان اساتید واعضای هئیت علمی اتفاق می‌افتد.

دکتر ذاکری با تاکید بر اینکه ۷۸ درصد فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه علم وصنعت در سال جاری وارد بازار کار شده‌اند، گفت: این وضعیت در دوره کارشناسی ارشد حدود ۸۶ درصد و در دوره دکتری بیش از ۹۰ درصد است و نشان از پتانسیل علمی بالا، توانمندی و مهارت بالای دانشجویان دانشگاه دارد و قطعا دانش‌آموختگان ممتاز، سطح‌های بالایی را در زمینه اشتغال به خود اختصاص می‌دهند.

دکتر ذاکری در پایان خاطرنشان کرد: شعار ما برای سال جاری این است که هر دانشجو بعد از فراغت از تحصیل بتواند دست یک فارغ التحصیل سابق علم و صنعت را بگیرد؛ این شعار یقینا با پشتکار دانشجویان امکان‌پذیر خواهد بود و امیدواریم شاهد اشتغال ۱۰۰ درصدی دانشجویان علم وصنعت باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.