صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بودجه پژوهشی صرف پایان نامه‌ها می‌شود
بودجه پژوهشی صرف پایان نامه‌ها می‌شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر:

بودجه پژوهشی صرف پایان نامه‌ها می‌شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: متاسفانه برای دانشگاه‌های تئوری بودجه‌ زیادی در نظر گرفته شده، اما مراکز کاربردی توسط واحدهای تولیدی و شهریه دانشجویان مدیریت شده و بودجه‌ پژوهشی صرف پایان نامه‌ها می‌شود.

شهاب‌الدین بی‌مقدار

شهاب‌الدین بی مقدار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه در سطح دانشگاه علمی کاربردی بسیار جالب بوده و جای امید وجود دارد که در راستای تجاری سازی آن‌ها اقدام کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند دور هم جمع شده و با ارائه طرح‌های مختلف کارآفرینی کرده و کسب کار ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: جای خوشحالی است که هم  دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه علمی کاربردی و هم دانشجویان در حال تحصیل در تولید موفق شده و  در راستای ایجاد رفاه مردم تلاش می‌کنند.

بی مقدار افزود: باید به این مساله توجه و عمل کنیم که هر فرد در رشته خودش مهارت کسب کند و دانش همان رشته را فرا گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این بسیار مهم است که دانشجویان این دانشگاه پس از فراغت از تحصیل با دانش و مهارتی که فرا گرفتند، دغدغه‌ای برای استخدام نداشته باشند و خود مولد و کارآفرین باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان این‌که بنده از تمامی اقدامات اقتصادی حمایت لازم را انجام می‌دهم، گفت:  دانشگاه علمی کاربردی باید تقویت شود؛ چراکه اقدامات عملیاتی انجام داده و در راستای کاربردی کردن طرح‌ها تلاش می‌کنند.

وی با بیان این‌که مجلس تاکنون برای دانشگاه علمی کاربردی اقدامات خاصی انجام نداده است، تصریح کرد: ضروری است تا مجلس به دانشگاه‌های کارآفرین توجه ویژه‌ای داشته باشد تا این دانشگاه بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.