صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / عابدی: قانون شورای عالی آب باید اجرایی شود
عابدی: قانون شورای عالی آب باید اجرایی شود

عابدی: قانون شورای عالی آب باید اجرایی شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زاینده‌رود جاری بود بی‌عدالتی و فقر نبود، تغییر اقلیم را قبول داریم ولی می‌خواهیم عدالت اجرایی و قانون شورای عالی آب باید اجرایی شود.

حیدر علی عابدی

به گزارش کسب و کار نیوز، حیدر علی عابدی امروز (شنبه) در برنامه کارآفرینی روستا که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در ارتباط با حیات و پویایی جامعه باید به سوی تفکرات جدید برویم و از ایستایی و در گذشته ماندن پرهیز کنیم. عمق مسئله زمانی درک‌ می‌شود که ببینیم جوامع هر روز در حال تغییر هستند و باید این تغییرات شناخته شود و بر اساس آن برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: کارآفرینی می‌تواند مشکل جامعه ما را حل کند، متأسفانه دانشگاه‌ها را کارآفرین بار نیاورده‌ایم. دانشگاه باید ارتباط قوی با جامعه داشته باشد، باید باورها و فرهنگ‌های روستا را شناخت و سپس در مورد آن تصمیم گرفت و از راه دور نمی‌توان برای روستا تصمیم‌گیری کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: نیروی انسانی پرتوانی در کشور داریم و می‌توان کارآفرینی را به دل روستاها برد .

عابدی تصریح کرد: باید در تمام همایش‌ها گریزی به زاینده‌رود بزنیم، استعفای دسته‌جمعی ما چند نکته داشت و بحرانی بودن مسئله را نشان دادیم. متحد هستیم و در برابر جارچیان می‌ایستیم و از آن‌ها ناراحتیم. بحث ما بحث حیات اصفهان است، اگر زاینده‌رود جاری بود بی‌عدالتی و فقر نبود، تغییر اقلیم را قبول داریم ولی می‌خواهیم عدالت اجرایی و قانون شورای عالی آب باید اجرایی شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمایندگان اصفهان مخالفتی با قوانین نداشته‌اند و فقط فریاد عدالت سر داده‌اند. معاون رییس‌جمهور نام سامانه دوم آب‌رسانی را به زبان آورد و بر اساس قول رییس جمهور گفتیم ستاد احیای زاینده‌رود باید اجرایی شود و خوشحالیم که دستور رییس جمهور صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: دنبال نگاه ویژه نیستیم و تنها می‌خواستیم تسلیم جارچیان کشور نشویم. اصفهان نقش ویژه خود را در انقلاب، جنگ و سازندگی ایفا کرده و باید از ضایع شدن حقش جلوگیری کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.