صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزیدگان جشنواره ملی «ایران‌ساخت» شرکت خلاق شناخته می‌شوند

برگزیدگان جشنواره ملی «ایران‌ساخت» شرکت خلاق شناخته می‌شوند

دبیر کارگروه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق گفت: با توجه به این‌که جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» ازجمله مبادی این کارگروه است، شرکت‌های برگزیده این رویداد به‌عنوان شرکت خلاق پذیرفته می‌شوند و می‌توانند از تسهیلات مربوطه بهره‌مند شوند.

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، سید محمدحسین سجادی نیری با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت‌های خلاق توسط مبادی معین‌شده به دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معرفی می‌شوند. مبادی مجموعه‌هایی هستند که بر اساس آیین‌نامه‌ای که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ابلاغ شده، تعیین شده‌اند.

به گفته وی، از جمله مبادی که شرکت‌های خلاق را به دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معرفی می‌کنند،  VCها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، رویدادهایی که روال کار و داوری مشخص دارند و مجموعه‌های فعال در حوزه خدمات تجاری‌سازی و تسهیل‌گری هستند.

سجادی نیری افزود: جشنواره ملی «ایران ساخت» نیز از جمله مبادی معین شده برای این دبیرخانه است. در نتیجه شخصیت‌های حقوقی و شرکت‌های برگزیده این جشنواره به عنوان شرکت خلاق معرفی می‌شوند و می‌توانند از مزایای برنامه خلاق معاونت علمی بهره‌مند شوند.

وی خدمات برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق را شامل حضور در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی، تهیه گزارش‌های تحقیق بازار، استقرار در منازل مسکونی، خدمات بیمه تکمیلی، تسهیلات نظام‌وظیفه، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، استقرار در پارک‌های علم و فناوری، شرکت در دوره‌ها و سمینارهای آموزشی، تسهیل در صدور ضمانت‌نامه و جذب سرمایه طرح‌های خلاق عنوان کرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی، دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان‌سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری‌سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش‌بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته‌سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش‌آموزی به همت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» ۴ تا ۸ دی ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.