صفحه اصلی / استان ها / گلستان / تخلف راننده استانداری،علت تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی
تخلف راننده استانداری،علت تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی

تخلف راننده استانداری،علت تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: علت اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تأمین اجتماعی، تخلف راننده استانداری بود.

تصادف نوربخش

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» اظهار کرد: تیم کارشناسی در نظریه خود اعلام کرده‌اند اگرچه نقص در برخی زمینه‌ها وجود دارد اما تخلف اصلی و علت تامه تصادف ۲۴ آبان که منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور در گلستان شد، رعایت نکردن حق تقدم عبور وسایل نقلیه مستقیم رو هنگام دور زدن (نقض ماده ۱۴۰ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی) توسط راننده تویوتا لندکروز(راننده استانداری) است.

وی افزود: با اعلام نظر نهایی این تیم کارشناسی، نظریه به طرفین پرونده اعلام شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: نظریه اولیه کارشناسی در نخستین روزهای پس از حادثه به طرفین پرونده اعلام شده بود که با اعتراض طرفین، پرونده برای اعلام نظر دوباره به یک هیئت ۳ نفره کارشناسی ارجاع شد که نتیجه آن امروز اعلام شد.

هاشمیان در ادامه سخنان خود به تمرکز کارگروه کاهش تصادفات معاونت اجتماعی و پیشگییر از وقوع جرم استان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه با مشارکت دستگاه‌های متولی به‌دنبال برطرف کردن  نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی جاده‌های استان هستیم.
 
۲۴ آبان امسال در تصادف رانندگی محور «گرگان – کردکوی»، خودرو حامل رئیس و معاونین سازمان تأمین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون کشنده، برخورد کرد که متأسفانه در این حادثه دکتر «نوربخش» و دکتر «تاج‌الدینی» رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.