صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / امسال چهل سالگی انقلاب را با افتخار جشن می‌گیریم

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

امسال چهل سالگی انقلاب را با افتخار جشن می‌گیریم

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: دشمنان در آن سوی مرزها آرزوی خامی را در ذهن خود می‌پروراند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند اما آن‌ها این آرزوی خود را به گور می‌برند و امسال به کوری چشم دشمن با افتخار و عزت مندانه تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

به گزارش کسب و کار نیوز،  طی مراسمی با حضور جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)‌ و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی‌ فرمانده ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد. در این مراسم سرهنگ ارسلان پرویز به عنوان فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی و فرمانده پدافند هوایی شرق کشور معرفی و از زحمات سه ساله امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد فرمانده پیشین پدافند هوایی شرق کشور قدردانی شد.  امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد نیز به عنوان فرمانده پدافند هوایی تهران منصوب شد.

امیر سرتیپ دوم علیرضا الهامی، امروز ۲۴ آذر، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده منطقه هوایی شرق کشور با بیان این‌که« آن کسی که کیلومترها بیرون از مرز تهدیدهایی را رصد می‌کند و می‌تواند اعلام خطر داشته باشد پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران است» تصریح کرد: ما به عنوان سرباز و سایر مسئولان در ارگان‌ها و نهادها باید به دنبال تقویت پدافند هوایی باشند تا پدافند دفاع منسجم را در مقابل تهدیدات فراهم کند .

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با همدلی و وحدت یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم و امروز نیز به این همدلی و وحدت در جامعه نیاز داریم .

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در آن سوی مرزها آرزوی خامی را در ذهن خود می‌پروراند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند اما آن‌ها این آرزوی خود را به گور می‌برند و امسال به کوری چشم دشمن با افتخار و عزت مندانه تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم .وقتی پیام انسانیت و کمال و آزادی به دنیا منتقل می‌کنیم به دلیل فطرت خالص و نیت پاک ماست و جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمام مشکلات جشن چهل سالگی خود را می‌گیرد .

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان این‌که «به دنیا می‌گوییم این همان انقلابی است که خیلی‌ها برای آن نقشه کشیدند و امروز قدرتمندانه چهل ساله شده است»، افزود: وقتی غیرت مرزبانان را می‌شنویم که جان خود را در کف دست گذاشتند و عزتمندانه دفاع می کنند احساس غرور می‌کنیم .

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش همرزمان خود در سایر نیروهای مسلح و بخش های مختلف کشور آن‌چه که بر عهده دارد به درستی انجام می دهد .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.