صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / صادرات سیمان از خراسان جنوبی افزایش می‌یابد
صادرات سیمان از خراسان جنوبی افزایش می‌یابد

استاندار خراسان‌جنوبی:

صادرات سیمان از خراسان جنوبی افزایش می‌یابد

استاندار خراسان جنوبی گفت: در صورتی که کشور افغانستان آمادگی لازم را داشته باشد سطح صادرات سیمان از استان را افزایش می‌دهیم.

استاندار خراسان جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدصادق معتمدیان، امروز ۲۳ آذر، در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان باقران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید با هدف بررسی میدانی مشکلات احتمالی و موانعی که برای روند فعالیت کارخانه وجود دارد، انجام می شود.

وی با بیان این‌که کارخانه سیمان باقران یکی از واحدهای خوب صنعتی استان است که با مشارکت صد درصدی مردم ایجاد شده است، افزود: سیمان باقران الگوی خوبی است که باید در سطح استان و کشور عملیاتی شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که ۳۰ هزار نفر سهام‌دار اصلی این کارخانه هستند، خاطرنشان کرد: این مجموعه روزانه ۲۷۰۰ تن سیمان تولید می‌کند و میانگین دو هزار تن صادرات به افغانستان دارد.

معتمدیان با بیان این‌که به دنبال افزایش صادرات سیمان از استان هستیم، یادآور شد: در صورتی که کشور افغانستان آمادگی لازم را داشته باشد می‌توانیم سطح صادرات را افزایش دهیم.

استاندار خراسان جنوبی، امروز با همراهی جمعی از مسئولان استانی از بخش‌های مختلف کارخانه سیمان باقران در شهرستان درمیان بازدید کرد و بازدید از بازارچه‌های مرزی از برنامه‌های دیگر امروز معتمدیان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.