صفحه اصلی / استان ها / زنجان / پرداخت تسهیلات ۴ درصدی برای ایجاد بنا در بافت‌های فرسوده
پرداخت تسهیلات ۴ درصدی برای ایجاد بنا در بافت‌های فرسوده

پرداخت تسهیلات ۴ درصدی برای ایجاد بنا در بافت‌های فرسوده

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره، از پرداخت تسهیلات 4 درصدی دولت برای ایجاد بنا در بافت‌های فرسوده شهری خبر داد.

بافت فرسوده

به گزارش کسب و کار نیوز، «علیرضا امینی» در جمع مردم خرم‌دره از افتتاح پل ولیعصر در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: پل‌های امام رضا(ع) و شهید کاظمی نیز در حال تکمیل شدن است.

وی به احداث چهار باب سرویس بهداشتی در چهار نقطه شهر اشاره کرد و تجهیز آرامستان را نیز از دیگر برنامه‌های پیش روی شورا و شهرداری خرم‌دره برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره با اشاره به این‌که طرح تفضیلی شهر که از سال ۹۲ کلید خورده بود تا زمان تحویل به شورای پنجم تنها یکبار تشکیل جلسه داده بود، ادامه داد: با پیگیری اعضای شورای شهر با تشکیل ۱۶ جلسه کارگروه در نواحی یک، دو، سه به اتمام رسیده که در آینده نزدیک آرزوی دیرینه مردم شهر خرم‌دره با همت اعضای شورای شهر و شهرداری به ثمر خواهد رسید.

امینی با بیان این‌که مشکل زمین‌های فاز ۳ شهرک گلدشت برطرف شده و به‌زودی شاهد ساخت و ساز در این فاز خواهیم بود، گفت: پیگیری مشکل زمین‌های اصناف نیز با آغاز دور پنجم شورای شهر شروع  شد و با حمایت‌های ارزنده مسئولان شهرستان این مشکل نیز برطرف شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره افزود: پیگیری و مکاتبه در خصوص قیر رایگان برای بافت فرسوده شهری که ۷۵ هکتار از شهر را شامل می‌شود انجام گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: پتانسیل خوبی برای بازآفرینی بافت فرسوده وجود دارد و دولت برای هر منزل مسکونی ۴۰ میلیون تومان با بهره چهار درصدی وام پرداخت می‌کند.

امینی با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت برای مردم، ادامه داد: درب شورای شهر و شهرداری به روی همه مردم باز است و از پیشنهادات، نقطه نظرات و طرح‌های متخصصان، صاحب‌نظران و نخبگان برای توسعه و عمران و آبادانی شهر خرم‌دره، با آغوشی گرم استقبال می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.