صفحه اصلی / استان ها / ایلام / وعده استاندار ایلام برای وصول طلب ۱۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی از تأمین اجتماعی

وعده استاندار ایلام برای وصول طلب ۱۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی از تأمین اجتماعی

استاندار ایلام گفت: می‌کوشیم طی یکی دو ماه آینده 10 میلیارد تومان طلب دانشگاه علوم پزشکی را از سازمان تأمین اجتماعی وصول کنیم.

قاسم سلیمانی دشتکی - استاندار ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز،« قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: برای برطرف کردن مشکلات استان نیازمند مدیران چابک و پیگیر هستیم و مدیران باید هم مردمی باشند و در میان مردم حضور مستمر داشته باشند و هم جسارت پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه مافوق خود را داشته باشند.

وی در خصوص ایجاد سرمایه‌گذاری و طرح پروژه‌های توجیه‌دار و اطلاع‌رسانی آن‌ها به متقاضیان تأکید کرد و گفت: اگر سرمایه‌گذاری برای اجرای یک طرح در استان اعلام آمادگی می‌کند باید زمان‌بندی مشخص و فعالیت خود را طی برنامه‌ای اعلام کند و مدیران نیز در اجرایی شدن این فعالیت‌ها همراه و پیگیری لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان از بلوکه شدن بیش از ۲۱ میلیارد تومان اعتبار صندوق توسعه که برای اجرای طرح اقتصادی در استان اختصاص یافته بود انتقاد کرد و گفت: چرا باید یکی از نهادها و ارگان‌های دولتی اعتباری را که برای اجرای طرح اقتصادی در استان به او اختصاص یافته است بیش از یک سال و نیم بلوکه کند و طرح‌ها را اجرا نکند؟.

وی گفت: همه مدیران به سمت فعالیت در زمینه توسعه استان حرکت کنند و از حاشیه‌های سیاسی دوری کنند و همه ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که همه قدرت و ظرفیت خود را در راه برطرف کردن فقر و مشکلات استان صرف کنیم.

به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، سلیمانی در این جلسه پرداخت سهم دانشگاه علوم پزشکی برای فعالیت طرح  و اشتغال تولیدی لباس بیمار برای  بیمارستان مصطفی خمینی و بازگشت به کار مددجویانی که در این واحد فعالیت می‌کردند را خواستار شد و اظهار کرد: می‌کوشیم طی یکی دو ماه آینده ۱۰ میلیارد تومان طلب دانشگاه علوم پزشکی از سازمان تأمین اجتماعی را وصول کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.