صفحه اصلی / اصناف / برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی های قنادان ایران
برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی های قنادان ایران

رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران خبر داد

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی های قنادان ایران

رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران، از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی های صنف قنادان ایران خبر داد.

علی بهره مند با بیان این مطلب افزود: این نمایشگاه از روزدوشنبه ۱۹ آذر شروع و تا چهارشنبه ۲۱ آذر ماه با حضور فعالان زنجیره تامین وتوزیع صنف قنادان سراسر کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، وی ساعت بازدید از نمایشگاه را از ساعت ۹صبح تا ۵عصر عنوان کرد واضافه کرد: این نمایشگاه برای اولین بار درسه بخش ماشین آلات، تهیه مواد اولیه و محصول نهایی تولید در۴۰غرفه برگزار می شود وهمه محصولات در این نمایشگاه ایرانی است .
رییس اتحادیه قنادان تهران اشاره به اینکه بالغ بر ۳۵ هزار واحد صنفی در کل کشور مشغول به فعالیت هستند گفت: دراستان تهران حدود ۲۵۰۰ واحد صنفی در بخش قنادی به فعالیت دراین صنف مشغول هستند.
این فعال صنفی از تمهیدات این اتحادیه در نظارت بر بازار وجلوگیری از تخلفات به مناسبت شب یلدا خبر داد واظهار داشت: کمبودی در عرضه قنادی مورد نیاز شب یلدا نداریم،ضمن اینکه هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داشت وشهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در رابطه با نرخ وکیفیت با تلفن ۱۲۴ وشماره های اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹/۶۶۹۴۴۴۱۱ در ساعات اداری تماس ومراتب را جهت رسیدگی اعلام دارند.
بهره مند با بیان اینکه ۱۱رسته در این صنف مشغول به فعالیت هستند، رکود بازار وکمبود مواد اولیه مثل روغن نباتی را از مهمترین مشکلات صنف عنوان کرد وافزود:متاسفانه هیچ سوبسید دولتی به صنف قناد تعلق نمی گیرد وبا عدم همکاری کارخانجات تولیدی وشرکتهای پخش در زمینه مواد اولیه مشکلات زیادی برای قنادان ایجاد می شود.
رییس اتحادیه قنادان تهران بابیان اینکه این صنف از شمول نرخ گزاری خارج است،ادامه د اد:البته ۵قلم شیرینی پرمصرف مشمول نرخ گذاری هستند که عبارتند از شیرینی تر هرکیلو۲۶هزار تومان،دانمارکی هر کیلو ۲۱هزار تومان،زبان(پاپیون) وبرنجی هرکیلو ۲۱هزار و۵۰۰تومان وکیک یزدی هر کیلو ۱۵هزار تومان به فروش می رسد واتحادیه نیز نظارت کامل بر بازار در کیفیت ومتریال استاندارد در راستای جلوگیری از تخلفات ورعایت حقوق مصرف کنندگان را دارد.

همچنین مطالعه کنید:

دسترسی فناوران به اینترنت بدون فیلتر در منطقه بین المللی نوآوری

به گزارش کسب و کار نیوز ، درباره دسترسی فناوران به اینترنت پرسرعت و بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.