صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / قبولی ۳۸ مددجوی زندان‌های تهران در آزمون‌های سواد آموزی
قبولی ۳۸ مددجوی زندان‌های تهران در آزمون‌های سواد آموزی

محبی خبر داد

قبولی ۳۸ مددجوی زندان‌های تهران در آزمون‌های سواد آموزی

مدیرکل زندان‌های استان تهران از قبولی ۳۸ مددجوی زندانهای این استان در آزمون‌های سواد آموزی و انتقال نهضت سواد آموزی خبر داد.

مصطفی محبی، مدیرکل زندان‌های استان تهران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، مصطفی محبی گفت: با تعاملات و هماهنگی‌های انجام گرفته، طی ۹ ماهه سال جاری از سوی مسئولین آموزش زندانهای استان و نهضت سوادی آموزی، تعداد ۳۸ نفر مددجوی زندان‌های استان موفق به دریافت گواهینامه در دوره‌های سواد آموزی و انتقال شده اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری با تلاش مسئولین مربوطه در ندامتگاه های تابعه و ارائه طرح های تشویقی و ایجاد انگیزه در میان مددجویان بی سواد و کم سواد، بحمدالله تعداد ۹۷ مددجو در دوره های سواد آموزی و انتقال شرکت کرده اند که در پایان ۳۲ نفر بی سواد در دوره سواد آموزی از نعمت خواندن و نوشتن بهره مند شدند و ۶ نفر کم سواد نیز موفق به دریافت گواهینامه در دوره تحکیم شدند.

محبی تصریح کرد: در دوره های اخیر نیز، تعداد ۸۳ مددجوی بی سواد و کم سواد در اردوگاه فشافویه و مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ شناسایی شده اند و هم اکنون با اعزام آموزشیار نهضت سواد آموزی، دوره های سواد آموزی و تحکیم در آن مراکز در حال برگزاری است. که قطعاً ادامه این روند می تواند در ریشه کن شدن امر بی سوادی در سطح زندانها و جامعه کمک شایان توجهی نماید.

انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.