صفحه اصلی / استان ها / البرز / تصادفی زنجیره‌ای که ساختگی از آب درآمد
تصادفی زنجیره‌ای که ساختگی از آب درآمد

تصادفی زنجیره‌ای که ساختگی از آب درآمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: مانور ساعت صفر امداد و نجات جاده‌ای با هدف سنجش عملکرد دستگاه‌های متولی امدادرسانی جاده‌ای در مشکین‌دشت فردیس برگزار شد.

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی مهرور اعلام کرد: محورهای مواصلاتی استان از پرترددترین محورهای کشور است، این نکته ما را بر آن داشت که مانور تصادف زنجیره‌ای جاده‌ای با همکاری شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری فردیس و ستاد بحران شهر مشکین آباد برگزار کنیم.

وی افزود: یکی از عوامل مهم و اساسی در تحقق امداد و نجات جاده‌ای همکاری و هماهنگی هر یک از دستگاه‌های امداد رسان جاده‌ای در انجام وظایف محوله بوده از این رو اجرای چنین مانورهایی فرصتی مناسب برای شناسایی آسیب‌ها، موانع و چالش‌های پیش روی عملیات امدادرسانی است.

مهرور تصریح کرد: مانور ساعت  صفر جاده‌ای ظهر امروز یکشنبه ۱۸ آذر بدون اطلاع قبلی راس ساعت ۱۰: ۱۲ در شهرستان فردیس برگزار شد که مسئولان مربوطه با حضور در این مانور از نزدیک نسبت به ارزیابی زمان حضور در سر صحنه تصادف از زمان اعلام دستگاه‌های امدادرسانی به مصدومان حادثه فرضی تصادف اقدام کردند.

وی بیان کرد: پلیس انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، جمعیت هلال احمر و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دستگاه‌های مسئول و درگیر در اجرای این مانور حضور داشتند. این مانور در راستای سلسه مانورهای تصویب شده در شورای مدیریت بحران در تمامی شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.