چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / دولت لایحه بودجه را به دور از احساسات ارائه دهد
دولت لایحه بودجه را به دور از احساسات ارائه دهد

یک نماینده سابق مجلس پیشنهاد داد

دولت لایحه بودجه را به دور از احساسات ارائه دهد

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: : ما باید برای عبور از فشار تحریم‌ها برنامه داشته باشیم و در شرایط فعلی یکی از مصادیق این موضوع می‌تواند تدوین لایحه‌ بودجه سال آینده توسط دولت به دور از احساسات و با درک شرایط خطیر کنونی باشد.

ابراهیم نکو

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که در شرایط تحریم اولویت‌های کشور چه باید باشد؟ اظهار کرد: اولین اولویت ما باید وحدت و یکدلی باشد. ما باید اختلافات را کنار بگذاریم و همه به این درک برسند که کوبیدن طرف مقابل و زدن یک قوه توسط سایر قوا درست نیست.

وی افزود: ما باید به این درک برسیم که برای عبور از مشکلات در شرایط فعلی چاره‌ای جز همدلی مسئولان نداریم و اگر بخواهیم در داخل و میان بخش‌های مختلف حکومت اختلاف ایجاد کنیم در راستای اهداف دشمنان حرکت کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که «صرفه‌جویی در هر سازمان و نهادی باید مورد توجه قرار گیرد»، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دیگر ما در شرایط فعلی می‌تواند لزوم حفظ رعایت صرفه‌جویی در هر سازمان یا نهاد یا وزارتخانه‌ای باشد تا بتوانیم از هزینه‌های بیشتر خودداری کنیم.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این‌که «ما باید برای سدکردن فشارهای دشمن برنامه داشته باشیم»، اظهار کرد: ما باید برای عبور از فشارها برنامه داشته باشیم و برای پیشرفت نیز راهبردهایی را تدوین کنیم تا براساس منطق بتوانیم به اهداف‌مان دست یابیم و در شرایط فعلی یکی از مصادیق این موضوع می‌تواند تدوین لایحه‌ بودجه سال آینده توسط دولت به دور از احساسات و با درک شرایط خطیر کنونی باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.