صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / باید سهم جوانانمان از اشتغال در صنایع هرمزگان را بگیریم

نماینده مردم هرمزگان:

باید سهم جوانانمان از اشتغال در صنایع هرمزگان را بگیریم

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در حال حاضر نمی‌توانیم پاسخ به‌حق مطالبات جوانانمان که در کنار آلایندگی‌های این صنایع زندگی می‌کنند را بدهیم، هرچند به جد پیگیریم و کوتاه نمی‌آییم چراکه باید حق جوانانمان را باید بگیریم.

اشتغال

 

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد مرادی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط‌زیست اظهار کرد: بنده بنا به وظیفه خود از آقای وفادار که به‌عنوان یک کارشناس و مدیر در مجموعه حفاظت محیط‌زیست تعامل خوبی با همه دستگاه‌ها داشت تقدیر و تشکر می‌کنم، از آقای تجریشی، معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط‌زیست نیز تقاضا دارم از آقای وفادار در سطح کشور استفاده کنند.

وی افزود: به نمایندگی از مردم و سایر نمایندگان هرمزگان در مجلس حضور آقای مسیحی که از فرزندان و نیروهای استان هرمزگان و سازمان حفاظت محیط‌زیست است را تبریک می‌گویم و امیدوارم با همین تعامل و نگاهی که در جهت توسعه استان وجود دارد این پرچم بالا بماند و این راه و مسیر ادامه یابد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرمزگان استانی صنعتی و پالایشگاهی است و مردم نجیب هرمزگان خیلی در این زمینه تحمل می‌کنند و مطمئناً آسیب‌هایی به آن‌ها وارد است و انتظار دارند در قبالش سهمی هم داشته باشند، بخشی از این سهم مربوط به محیط‌زیست است که باید پیگیری شود.

مرادی افزود: چندین سال حق این مردم ضایع شده، امسال با پیگیری‌های انجام شده در خصوص موضوع آلایندگی بخشی از این سهم داده شد، اما هنوز این سهم به‌خصوص درزمینهٔ اشتغال نادیده گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر نمی‌توانیم پاسخ به‌حق مطالبات جوانانمان که در کنار آلایندگی‌های این صنایع زندگی می‌کنند را بدهیم، هرچند به جد پیگیریم و کوتاه نمی‌آییم چراکه باید حق جوانانمان را باید بگیریم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه تقسیمات کشوری و قضایی شرایط مشخصی در کشور وجود دارد اما انتظار داریم مسائل مربوطه را به حفاظت محیط‌زیست واگذار کند، متأسفانه برخی از استان‌های هم‌جوار نیابت قضایی می‌گیرند وارد استان هرمزگان می‌شوند و باعث تنش امنیتی می‌شوند که امیدواریم این مشکل را به‌خصوص در بندرخمیر داریم برطرف شود.

مرادی افزود: نمی‌شود با ۳۰ درصد نیرو راندمان بالای کاری داشت و این سختی را عزیزان در هرمزگان به جان خریدند، به صلاح نیست در این استان با ۳۰ درصد نیرو کار کنیم.

 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.