چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / ایلام / راه‌اندازی تورهای مجازی در استان ایلام

راه‌اندازی تورهای مجازی در استان ایلام

رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام از راه‌اندازی تورهای مجازی در استان خبر داد.

تور مجازی شریف

به گزارش کسب و کار نیوز، «امین نظریان» اظهار کرد: یکی از مسایلی که وارد صنعت جهانگردی شده راه‌اندازی تورهای مجازی است این قبیل تورها به کمک تصاویر ویدئویی و عکس‌های سه بعدی، چشم‌اندازهای زیبایی را از محل سفر عرضه می‌کند تا تمایل فرد برای انجام این مسافرت افزایش یابد مسئولان تورهای مجازی معمولاً عکس‌هایی را روی اینترنت به نمایش می‌گذارند که بسیار با کیفیت است و در یک صحنه می‌تواند همه جزئیات یک مکان بخصوص را نمایان کند.

وی گفت: تبلیغات یکی از موثرترین وسایلی است که می‌توان به وسیله آن گردشگران را جذب کرد بنا به توصیه سازمان جهانی جهانگردی، سازمان‌های ملی گردشگری باید ۳ تا ۵ درصد بودجه خود را به تبلیغات گردشگری اختصاص دهند.

رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام تصریح کرد: ایران را باید یکی از پرظرفیت‌ترین کشورهای جهان در زمینه جذب گردشگر دانست اما بر اساس آمارها، با وجود آن‌که کشوری مثل امارات که یک صدم توانمندی تاریخی و فرهنگی ایران را ندارد، توانسته است بیش از ۱۰ میلیون گردشگر در سال جذب کند که این اقدام به برکت استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات برای جذب توریست است.

نظریان یادآور شد: در این راستا این اداره‌کل نسبت به عقد قرارداد با شرکت مجری تهیه تورهای مجازی در استان جهت تهیه تور مجاری از ۵۰ جاذبه شاخص استان به سه زبان(انگلیسی – فارسی و عربی ) هم‌چنین ایجاد وب سایت با قابلیت استفاده درعینک‌های واقعیت مجازی اقدام کرده است.  

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.