صفحه اصلی / استان ها / کرمان / اعزام ۸۵ زائر از محل نیات موقوفات کرمان به مشهد مقدس

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان خبر داد

اعزام ۸۵ زائر از محل نیات موقوفات کرمان به مشهد مقدس

حجت الاسلام رضا حدادی گفت:زائرین از بین خانواده های شهداء مدافع حرم،مددجویان بهزیستی و کمیته امداد،مربیان قرآنی و قرآن آموزان، خادمین اماکن متبرکه و مذهبی استان انتخاب شدند که جهت زیارت به مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان،حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی واجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح زائران حرم رضوی از محل نیات موقوفات منطبق استان ۸۵ زائر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی افزود: این زائرین از بین خانواده شهداء مدافع حرم استان،مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مناطق محرم جنوبی، مربیان قرآنی و قرآن آموزان، خادمین اماکن متبرکه و مذهبی استان انتخاب شده و در روز جمعه ۱۶ آذر ماه به مدت ۴ روز به این سفر زیارتی اعزام می شوند .

حدادی با اشاره به اعتبارات تخصیص داه شده به این طرح گفت: همه هزینه های این طرح ازمحل اجرای نیات ۱۸ موقوفه در سطح استان که یکی از نیات مهم آن موضوع کمک به زوار امام رضا (ع) می باشد،تأمین شده است .

وی متذکر شد: با توجه به بخشنامه ابلاغی سازمان اوقاف مبنی بر فراهم آوردن زمینه آسایش وراحتی بهتر زائرین، اعزام از طریق حمل و نقل ریلی انجام می گیرد .

سرپرست معاونت فرهنگی اوقاف استان تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف به‌ عنوان متولی موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش است وهر ساله این اداره نسبت به اعزام زائر به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کشور عراق اقدام می کند،که در قالب این طرح اردیبهشت امسال ۲۳ زائر حرم حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند.

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.