صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ۴۵ هزار نفر در سازمان بسیج حقوق‌دانان عضویت دارند

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان:

۴۵ هزار نفر در سازمان بسیج حقوق‌دانان عضویت دارند

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان گفت: در حال حاضر ۴۵ هزار نفر در سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور شامل قضات، وکلاء و کارمندان قوه قضائیه عضویت دارند که مهم ترین هدف خود را ایجاد جبهه حقوقدانان انقلابی می‌دانند.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی بهرامیان ظهر امروز در همایش قانون اساسی و آرمان‌های انقلاب و دوره تکمیلی حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی که با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و ۴۰۰ تن از بسیجیان حقوقدان در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد عنوان کرد: سالروز تصویب قانون اساسی همزمان با تأسیس بسیج حقوقدانان بوده که اتفاقی با ارزش و مبارک است. اگر تکلیف و مسئولیت خود را در هر جایگاهی بشناسیم زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به چنین رسالتی بسیج حقوقدانان وظیفه خود را دفاع از کشور در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌های حقوقی خارجی می‌داند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور اظهار کرد: بر اساس این رسالت در عرصه بین المللی وارد می شویم و براین باوریم که جمهوری اسلامی باید در عرصه حقوق بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بسیج حقوقدان در عرصه حاکمیتی نیز مطالبه‌گری از مدیران و پاسداری از حقوق عمومی و مبارزه با فساد را رسالت خود می‌داند.

بهرامیان عنوان کرد: این انقلاب به واسطه تفکر و مبارزات امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و افرادی چون شهید بهشتی و مطهری بازوان مدیریتی و فکری امام(ره) در نهضت انقلاب اسلامی به شمار می رفتند.   بنیانگذار انقلاب اسلامی تحقق و اجرای احکام اسلامی و عدالت خواهی را سرلوحه تمام اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌دانستند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور بیان کرد: رهبر انقلاب نیز تشکیل تمدن اسلامی را یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی می‌دانند و بر این باورند که همه جوانان باید در تحقق آن سهیم باشند. بر اساس چنین مطالبه‌ای از سوی رهبر انقلاب باید پای کار باشیم. ما در ابتدای راه و مسیر قرار داریم و باید بر مبنای اسلام عمل کرده و به ترویج زندگی اسلامی که از مقدمات تحقق تمدن اسلامی است، بپردازیم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور عنوان کرد: یکی از حربه های مهم دشمن نا امیدی است. اگر بتوان نیروهای امیدواری را تربیت کرد پیشرفت نیز تحقق می‌یابد. فعالیت‌های سازمان بسیج حزبی و جناحی نیست بلکه متعلق به انقلاب و مردم و در مسیر مطالبه های اجتماعی و استکبار ستیزی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۵ هزار نفر در سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور شامل قضات، وکلاء و کارمندان قوه قضائیه عضویت دارند که مهم ترین هدف خود را ایجاد جبهه حقوقدانان انقلابی می‌دانند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور یادآور شد: اعضای سازمان بسیج حقوق دانان کشور در طرح هر مسجد یک حقوقدان تاکنون به بیش از ۱۰۰ هزار نفر مشاوره داده‌اند.  همچنین طرح آموزش همگانی را در ۱ هزار و ۵۰۰ مسجد اجرایی کرده‌ایم و به ۲۰۰ هزار نفر آموزش حقوقی ارائه داده‌ایم.

دوره تکمیلی حقوق دانان تراز انقلاب اسلامی و دوره توانمندسازی مربیان آموزش همگانی حقوقی با همکاری سازمان بسیج حقوق دانان و مرکز بسیج قوه قضاییه از ۱۱ تا ۱۶ آذر ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) در حال برگزاری است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.