چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / پورمحمدی: با شعار «وحدت، همدلی و همکاری» به سمت توسعه آذربایجان‌شرقی حرکت می‌کنیم
پورمحمدی: با شعار «وحدت، همدلی و همکاری» به سمت توسعه آذربایجان‌شرقی حرکت می‌کنیم

پورمحمدی: با شعار «وحدت، همدلی و همکاری» به سمت توسعه آذربایجان‌شرقی حرکت می‌کنیم

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با شعار «وحدت، همدلی و همکاری» به سمت توسعه استان حرکت می‌کنیم.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی

به گزارش کسب و کار نیوز، «محمدرضا پورمحمدی» در آئین تودیع و معارفه استانداران آذربایجان‌شرقی در تالار پتروشیمی تبریز، اظهار کرد: از حسن ظن ریاست‌جمهوری و وزارت کشور در انتخاب اینجانب به‌عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی قدردانی می‌کنم.

وی در پاسخ به این‌که چرا این مسئولیت را پذیرفت؟ افزود: طی ۳۰ سالی که در دانشگاه خدمت کرده‌ام، ۲۰ سالش را در امور اجرایی بوده‌ام و با دردها آشنا هستم و باید قدر کسانی را که دردها را بیان می‌کنند، دانست.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: کسانی که این استان را خوب می‌شناسند به من گفتند آستین‌هایت را بالا بزن، ما هم هستیم، اگر تصمیم گرفتم که این مسئولیت را قبول کنم، با همه توان و با برنامه آمده‌ام.

پورمحمدی با تأکید بر این‌که «توسعه‌گرا و تحول‌خواه» هستم، گفت: برای توسعه، دو چیز لازم است که تغییر نگرش و قدرت انگاره‌ها یکی از آن‌هاست، همه هم‌اکنون از مشکلات صحبت می‌کنند، در حالی که طبیعت به خواسته‌های شما پاسخ می‌دهد، اگر با عزم ملی و همه در کنار هم بگوئیم که «ما می‌توانیم» ‌موفق می‌شویم.

وی افزود: دولت اعتدال یعنی همه دست به دست هم دهیم و به مدد دانش و علم، مشکلات را برطرف کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: به من گفتند تجربه‌اش کم است، راست می‌گویند، اما شبکه‌ای از نخبگان را برای پیشبرد مسائل توسعه‌ای استان راه می‌اندازیم.

پورمحمدی یادآور شد: طبق فرمایشات امام جمعه تبریز، ‌رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم باید مد نظر قرار گیرد و اگر تنها به مردم احترام بگذاریم، کافی است.

«مجید خدابخش»، استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی در این مراسم، اظهار کرد: وظیفه همه ما است تا به دکتر پورمحمدی در جهت توسعه همه جانبه استان، کمک کنیم، چون این استان، مهم و حساس است.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌ها، شهامت‌ها و نقش تاریخی این استان به‌ویژه تبریز در تاریخ ایران اسلامی، گفت: ۲۹ بهمن سال ۵۶ که در دانشگاه شیراز دانشجو بودم، در چهلم شهدای قم، در آن اوضاع خفقان، مردم تبریز قیامی جانانه کردند، آن هم وقتی که خواندن کتاب هم جرم بود و هم دانشگاهیان من با عظمت از مردم تبریز، یاد می‌کردند.

استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: توفیق خدمت به مردم تبریز و این استان، هر چند کوتاه، افتخار بزرگی برای من بود و پذیرش قانون یکی از اقتضاهای دموکراسی است و همه ما سرباز این نظام هستیم، قطعاً این خدمتی که من در طول ۱۴ ماه انجام دادم، در شأن مردم این استان نبود، از همه مردم این استان طلب عفو دارم.

«جواد رحمتی»، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی که مدتی به‌عنوان سرپرست استانداری تعیین شده بود، هم یادآور شد: خدماتی که در طول سالیان دراز، انجام شده استان را در وضعیت کنونی قرار داده و همه مسئولان در آن سهیم بوده‌اند، امیدواریم با همدلی و همراهی مسئولان و فرصتی که نماینده ولی‌فقیه در استان، فراهم آورده است، استان مسیر توسعه را چه بهتر طی کند.

وی افزود: پتانسیل زیادی در استان ما وجود دارد و همه زیرساخت‌ها فراهم است، امید می‌رود که دکتر پورمحمدی که از اساتید دانشگاه تبریز و خوش نام هستند، با همدلی، همراهی و همکاری که میان اعضای دولت و همه کارگزاران نظام در استان، ایجاد خواهند کرد، به ارتقاء استان کمک کنند.

با مطرح شدن «قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان»، محمدرضا پورمحمدی با حضور معاون وزیر کشور، به‌عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی و از زحمات مجید خدابخش قدردانی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.