صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ناوشکن سهند خلق حماسه‌ای از جنس خودکفایی است
ناوشکن سهند خلق حماسه‌ای از جنس خودکفایی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ناوشکن سهند خلق حماسه‌ای از جنس خودکفایی است

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن سهند با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند آمادگی دارد امنیت دریایی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

خانزادی

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر دریادار حسین خانزادی در آئین الحاق ناوشکن سهند به ناوگان ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب، و به مناسبت روز نیروی دریایی، شاهد خلق حماسه‌ای از جنس استقلال و خودکفایی هستیم.

وی با بیان اینکه ناوشکن سهند، این ایرانی مقتدر، حاصل ۶ سال تلاش شبانه‌روزی و پرفشار مهندسین و صنعتگران نیروی دریایی راهبردی است، افزود: در ساخت این ناوشکن، مجموعه فرماندهی ساخت شناوری، حمایت مجموعه عظیم صنایع وابسته وزارت دفاع، مراکز علمی، صنعتی و دانشگاهی نقش داشتند و موجب شدند این ناوشکن به عرصه ظهور برسد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه سهند آماده است پس از الحاق و صدور حکم مأموریت، به مأموریت دریانوردی- اقیانوسی اعزام شود و با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی، اقتدار ملت ایران در دریا باشد، اضافه کرد: هدایت و راهبری این شناور پیچیده به دست سربازان ولایت، با بهره‌گیری از آموزه‌های انقلابی سپرده شده است و آمادگی دارند با شجاعت و دانش امنیت دریاهای ایران اسلامی را برقرار کنند.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه با ساخت این ناوشکن حتی فکر تجاوز به حریم دریایی ایران اسلامی نیز به ذهن دشمن خطور نخواهد کرد، تصریح کرد: دشمنان بدانند امروز روز رستاخیز سهند است و این ناوشکن با اراده جوان ایرانی پا به عرصه گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه این ناوشکن با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند ایرانی، امنیت دریایی را برای جمهوری اسلامی ارمغان خواهد آورد و برای ملت‌های آزاده جهان الهام‌بخش خواهد بود، عنوان کرد: اطمینان داریم زمان افول استکبار جهانی و ایادی آنان فرارسیده است و این کشورها به‌زودی بدهی خود به ایران و ایرانی را پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.