صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / فضایی دور از تشنج برای نشریات دانشجویی
فضایی دور از تشنج برای نشریات دانشجویی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد

فضایی دور از تشنج برای نشریات دانشجویی

دومین نشست خانه نشریات دانشجویی منطقه غرب با حضور بیش از صد نفر از مدیران‌مسئول، سردبیران و فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام و اسدآباد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شهرستان صحنه شروع به کار کرد.

نشریات دانشجویی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر  محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی‌ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست، توانمندسازی دانشجویان برای انتقال وانعکاس مفاهیم علمی ومطالبات دانشجویی را هدف اصلی این نشست دانست و گفت:یکی از  وظایف اصلی رسانه‌های دانشجویی، قضاوت درست از وضعیت موجود است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهارکرد: هم اکنون ۲۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه داریم و هفت محور برای نشریات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ترسیم شده است.

غلامی افزود: در سال ۹۵ حدود شش هزار جلد نشریه داشته ایم که در سال۹۶ به بالغ بر ۳۵ هزار جلد نشریه رسید که نشان دهنده پویایی دانشجویان بوده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: برای ما مهم است که به دنبال فضایی به دور از تشنج برای نشریات باشیم و به دنبال آن نیز هستیم.

وی در ادامه گفت:  هدف ما فعالیت حرفه‌ای نشریات نیست، هدف این است کسی که روی بحث بهداشت ودرمان کار می‌کند وضعیت موجود و خواسته‌ها را از دیدگاه رسانه‌های پر مخاطب دنبال کند و برساند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درپایان گفت: دانشجویان در کنار درس به توانمندی‌هایی می‌رسند که برای جامعه مفید است، انشاالله در مسیر نشر بهداشت و درمان بتوانیم کمک رسان باشیم.

بیژن مظاهری، کارشناس نشریات وزارت بهداشت هم در این مراسم با اشاره به در حال انجام بودن جشنواره تیتر ۱۱، اظهار کرد: فرایند دریافت آثار و داوری جشنواره تیتر ۱۱ در حال  انجام است.

مظاهری افزود: امیدوارم این برنامه‌ها قدم تأثیرگذاری در بحث نشریات باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.