صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شکست سنگین تیم ملی بسکتبال برابر استرالیا

شکست سنگین تیم ملی بسکتبال برابر استرالیا

در اولین دیدار از پنجره پنجم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی تیم ملی بسکتبال ایران برابر استرالیا مغلوب شد.

تیم ملی بسکتبال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این مسابقه که در ملبورن برگزار شد، استرالیا کاملا صاحب توپ و میدان بود و در نهایت توانست با نتیجه ۷۶ بر ۴۷ برنده شود و سهمیه جام‌جهانی را بدست بیاورد.

استرالیا در این دیدار خانگی در دفاع و حمله بهتر کار کرد و توانست با نتیجه‌ای قاطع و ۲۹ امتیاز اختلاف ایران را شکست دهد و به عنوان تیم نخست گروه به سهمیه‌ جام‌جهانی برسد.

کوارتر اول این مسابقه با نتیجه ۲۶ بر ۱۴ به سود استرالیا تمام شد اما از کوارتر دوم به بعد بی‌برنامگی تیم ملی در دفاع و حمله باعث شد اختلاف بیشتر و بیشتر شود. کوارتر دوم با نتیجه ۱۹ بر ۸ به سود استرالیا تمام شد تا در نیمه اول این تیم اختلاف امتیازی خوبی بدست بیاورد.

با آغاز نیمه دوم بازهم استرالیا تیم برتر بود. تفکرات مهران شاهین‌طبع در دفاع جواب نداده بود و در حمله نیز تیم ملی تنها متکی به کارهای انفرادی بود. این کوارتر نیز با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ به سود میزبان تمام شد.

در آغاز کوارتر چهارم استرالیا که برد خود را قطعی می‌دید بیشتر از بازیکنان نیمکت خود استفاده کرد و در نهایت این کوارتر که دو تیم در حمله پراشتباه بودند ایران ۱۳ بر ۱۲ به برتری رسید اما در پایان این استرالیا بود که در خانه ۷۶ بر ۴۷ به برتری رسید.

تیم ملی بسکتبال ایران دوشنبه با فیلیپین بازی خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.