صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / واکنش محمدیان به جدایی ناگهانی نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری
واکنش محمدیان به جدایی ناگهانی نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری

واکنش محمدیان به جدایی ناگهانی نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: به نظر می‌رسد بین طریقت و مرادی اختلاف سلیقه‌ی کاری وجود دارد و قرار شد دوباره با هم صحبت کنند و نتیجه را به ما اعلام کنند که همچنان منتظر هستیم.

مصاحبه اختصاصی با فریبا محمدیان

 فریبا محمدیان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایسنا درباره رفتن ناگهانی ریحانه طریقت از نایب رئیسی بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت:  هفته گذشته خانم طریقت و آقای مرادی صحبتی با حوزه‌ی بانوان وزارت ورزش و جوانان داشتند  و ما هم پس از بررسی یک نشست کارشناسی برگزار کردیم. تلاشمان این بود که شرایط خوب رقم بخورد و کار به همین شکل ادامه داده شود.  به نظر می‌رسد بین این دو بخش( رئیس فدراسیون و نایب رئیس بانوان) اختلاف سلیقه‌ی کاری و مدیریتی وجود دارد. در نهایت قرار شد خانم طریقت و آقای مرادی بررسی مجددی کنند و به نتیجه‌ای برسند. در حال حاضر هم منتظر هستیم نتیجه را به اطلاعمان برسانند.  

محمدیان در پاسخ به این پرسش که شخصی به نام قهرمانی را برای نایب رئیسی بانوان معرفی کرده‌اند یا خیر؟ تصریح کرد: چنین فردی به من معرفی نشده است چون فدراسیون‌ها با حوزه ما هماهنگی‌هایی دارند و اگر قرار باشد کسی در جایگاهی قرار بگیرد گفت و گویی هم با بخش ما انجام می‌دهند.  پیشنهاد می‌کنم از خود آقای مرادی  سوال شود چون مرجع این قضیه فدراسیون است. هم آقای مرادی مدیر بسیار توانمندی است و هم خانم طریقت به عنوان یکی از نایب رئیس‌های فعالمان فردی توانمند و عاقل است. گاهی درسیستم مدیریتی پیش می‌آید که ادامه کار برای دو مدیر مقدور نمی‌شود ولی ما توصیه می‌کنیم در یک فضای کاملا حرفه‌ای و منطقی ادامه یا قطع همکاری با حفظ حرمت‌ها صورت بگیرد، گفت‌وگویی هم انجام شد که این مسیر طی شود.در این حد صحبت‌ها و توصیه‌هایی داشتیم و منتظر جواب فدراسیون هستیم.

او ادامه داد: یک فدراسیون پس از طی کردن مسیر قانونی امکان اینکه بخواهد افرادی را برای پست‌های  مختلف خود به کار بگیرد، دارد اما در  مورد بحث نایب رئیسی بانوان حتما باید با بخش ما هماهنگی‌هایی شود، فدراسیون وزنه برداری هم با همکاری کار  را در فضای تعاملی با بخش ما جلو می‌برد و ما هم منتظر هستیم . همانطور که گفتم در آخرین گفت‌وگوها قرار بود خانم طریقت و آقای مرادی  بررسی کنند و نتیجه را به ما اعلام کنند و ما هم منتظر نتیجه هستیم که باید از  سوی فدراسیون وزنه بردری اعلام شود . هر فردی که فدراسیون معرفی کند مطابق با روند اداری خاصی که  داریم موضوع را  بررسی و نظرمان را اعلام می‌کنیم. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.