صفحه اصلی / سیاسی / دولت / جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان برگزار شد
جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان برگزار شد

با حضور رئیس جمهور؛

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، روز پنجشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و با هدف بررسی نیازمندی‌های این استان و روند اجرای طرح‌ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان سمنان تشکیل شد.

نشست خبری روحانی در سفر به خراسان رضوی

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت کنندگان در این جلسه، علاوه بر بررسی آخرین گزارش‌ها از روند اجرای پروژه های مصوب قبلی؛ پیشنهادات دستگاه‌ها و طرح‌های مرتبط با حوزه‌های تامین آب استان، کشاورزی و ادامه برنامه توسعه آبیاری تحت فشار، گسترش مراکز بهداشتی و خدمات درمانی، انرژی، آموزش عالی، صنعت و معدن، راه و حمل و نقل، محیط زیست، ورزش و همچنین توسعه گردشگری را بررسی و طرح های جدید را نهایی کردند.

جزئیات این طرح ها که می‌تواند تحولی دیگر در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان سمنان ایجاد کند، توسط رییس جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان اعلام می‌شود.

رییس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاون امور اقتصادی رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به همراه شماری از وزیران کابینه و مسوولان ارشد استان سمنان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رئیس جمهور قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، به زودی به استان سمنان سفر کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.