صفحه اصلی / استان ها / گیلان / شمارش معکوس برای تخریب پل‌های ماسال!
شمارش معکوس برای تخریب پل‌های ماسال!

شمارش معکوس برای تخریب پل‌های ماسال!

فرماندار ماسال گفته، وضعیت امروز رودخانه خالکایی خاص بوده چرا که با توجه به بارندگی های پیش رو احتمال فرسایش بیشتر رودخانه وجود دارد و در نتیجه باید مانع از تخریب پل‌های اصلی شهر ماسال شد.

پل ماسال

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد جواد عامر در جلسه‌ای که با حضور مدیران استانی و شهرستانی و با محوریت جلوگیری از تخریب پل های اصلی شهر ماسال برگزار شد، توضیح داد: با توجه به بارندگی های احتمالی روزهای آینده، فرصت زیادی برایمان باقی نمانده و بر اساس نظرات کارشناسان استانی، باید در دو مرحله مانع از فرسایش بیشتر رودخانه شویم و در مرحله نخست تثبیت موقت و در مرحله دوم تثبیت کامل بستر این رودخانه در دستور کار قرار گیرد.

عامر یادآور شد: از ابتدای سال جاری نسبت به این موضوع هشدارهای لازم را به متولیان امر دادیم، مکاتبات لازم برای رفع این مشکل  نیز انجام شده و هم اکنون نیز به صورت جدی پیگیر رفع این مشکل هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از وقوع حادثه شکسته شدن آب بند، بازدیدهای مختلفی انجام شد و کارشناسان فنی سازمان آب منطقه ای پیشنهاد کارشناسی خود را ارائه دادند و آن را نیز عملی کردند اما عملا هیچ کدام از خواسته های ما به وقوع نپیوست.

فرماندار ماسال گفت: در مجموع ۳۵ کامیون از همین لحظه در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار خواهد گرفت که تا پیش از وقوع بارندگی سنگهای حجمی را از سه نقطه شالما، شفارود و معادن رودبار به منطقه آورده تا جهت تثبیت بستر رودخانه از آنها استفاده شود.

وی همچنین از مدیران ادارات مختلف خواست در این برهه از زمان به دنبال مقصر وقوع چنین اتفاقی نباشند و ادامه داد: بارها و بارها با مدیران مختلف استانی از رودخانه بازدید کرده ایم و مردم حق دارند که بدانند دست آورد این بازدیدها چه بوده تا نگرانی آنها در این زمینه برطرف شود لذا باید به هر نحوی که شده این بحران را برطرف کنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.