صفحه اصلی / استان ها / قم / دستگاه‌های مسئول در حجاب و عفاف در قم بازخواست می‌شوند
دستگاه‌های مسئول در حجاب و عفاف در قم بازخواست می‌شوند

سرپرست استانداری قم:

دستگاه‌های مسئول در حجاب و عفاف در قم بازخواست می‌شوند

‌سرپرست استانداری قم گفت: دستگاه‌های مسئول در رابطه با حجاب و عفاف در قم بازخواست می شوند و باید پیگیر مصوبات باشند.

حجاب

‌به گزارش کسب و کار نیوز، سید محمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان قم در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) در ساختمان اداری آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد: ۲۷ دستگاه متولی تبیین حجاب و عفاف هستند و برنامه های آن را دنبال می کنند.

سرپرست استانداری قم افزود: دستگاههای مسئول در رابطه با حجاب و عفاف در قم بازخواست می شوند و باید پیگیر مصوبات باشند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم مدیران پیگیری مشکلات و آسیب شناسی در خصوص معضلات است که با حضور در مناطق مختلف به آسیب شناسی می پردازیم.

هاشمی بیان کرد: درصدد هستیم با مسجد محوری و حضور در محلات از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های مردم قرار بگیریم، باید تمهیداتی اندیشیده شود تا امکانات بیشتری برای حضور نمازگزاران در سنین پایین تر فراهم شود و آن ها را به سمت حضور در صفوف نمازجمعه جذب کنیم.

در ادامه جلسه سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: باید تسهیلات لازم برای حضور پرشور مردم در نماز جمعه فراهم شود.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از دغدغه های جدی وجود برخی از رفتارهای ناهنجارانه در خصوص حجاب و عفاف است که در این رابطه دادستان قم خواستار هم افزایی دستگاههای اجرایی در مقابله با بدحجابی شده است.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات استان قم خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در قم باید از ادارات و دستگاههای اجرایی آغاز شود تا بتوان در جامعه نیز آن را گسترش داد.

وی تاکید کرد: مردم وقتی ببینند مسئله عفاف و حجاب در ادارات رعایت می شود آن ها نیز خود را ملزم می دانند تا حجاب و عفاف در جامعه توسعه یابد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم عنوان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه دارای اهمیت زیادی است و باید در این رابطه فرهنگ سازی شود.

وی بیان کرد: پس از بازگشایی مصلی قدس ۱۴۰ نماز جمعه در این مکان برگزار شده است و مناسبت های مختلفی نیز در مصلی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ولدان یادآور شد: یکی از برنامه‌های جدی در مصلی قدس تأسیس حوزه علمیه است که از این فضا به‌عنوان کلاس درس استفاده شود که روند اجرای آن آغاز شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.