صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / امنیت خوزستان با رفع مشکل بیکاری فراهم می‌شود
امنیت خوزستان با رفع مشکل بیکاری فراهم می‌شود

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب:

امنیت خوزستان با رفع مشکل بیکاری فراهم می‌شود

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اولویت اول ما در خوزستان مساله بیکاری و اشتغال است؛ اگر این مشکل را حل کنیم، با هم‌افزایی و قدرتی که در حال حاضر نیروهای مسلح در استان دارند، امنیت استان را فراهم کرده‌ایم.

احمد خادم‌سیدالشهدا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار سرتیپ احمد خادم‌سیدالشهدا در جلسه تکریم ابراهیم ممبینی، دادستان نظامی سابق خوزستان و معارفه خیرالله کشت‌زر، دادستان نظامی جدید خوزستان که امروز (۷ آذرماه) در تالار مهر در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۴۰ جلسه شورای تامین در استان برگزار شده و در این جلسات مسائل مهم استان مانند مشکلات معیشتی و … رصد شدند.

وی با اشاره به حادثه ۳۱ شهریور در اهواز، افزود: این گروه‌ها از ۲۵ سال پیش کار خود را آغاز کردند و ما هر چه اعلام کردیم که گروه‌های وابسته به عربستان در خوزستان در حال فعالیت هستند، کسی توجه نکرد. البته پس از حادثه ۳۱ شهریور، نیروهای این افراد دستگیر شدند. اگر اینطور نمی‌شد نمی‌دانیم چه اتفاق‌هایی ممکن بود رخ دهد.

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه نیروهای مسلح با یک انضباط عملیاتی و همراهی و هم‌افزایی که با یکدیگر دارند، در لحظه آماده نبرد هستند. کار ما تامین امنیت است ولی ما فراتر از امنیت نیز رفته‌ایم و در مناطق محروم در حال محرومیت‌زدایی هستیم. به طور مثال حدود هزار خانه برای مستضعفین ساخته شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: امروزه فرماندهان به دنبال این هستند که جرمی صورت نگیرد. ما با اخلاق خوش با نیروهای تحت امر خود کار می‌کنیم و به برکت اسلام و رسول اسلام، سربازانی اهل‌بیتی، شجاع و دلیر تربیت کرده‌ایم. البته تهدیدهایی مانند فضای مجازی، سربازان و نیروهای کادر ما را تهدید می‌کند. برای جلوگیری از این آسیب باید نیروهای خود را با اهل‌بیت آشنا کنیم. فرماندهان نیز باید با اخلاق خوش با نیروهای خود برخورد کنند که همینطور نیز هست. امروزه ما با سربازان خود برخوردی پدرانه داریم.

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما به دنبال این بودیم که فرماندهان و سربازانی شجاع، دلیر، صادق، خداترس و اهل‌بیتی تربیت کنیم. این مساله می‌طلبد که سربازان در صحنه کارزار از ما گوی سبقت را بگیرند و در صحنه، آزادی عمل داشته باشند و با همکاری و هم‌افزایی بتوانند به ماموریت‌های خود به خوبی عمل کنند.

خادم‌سیدالشهدا افزود: ما شب و روز کار می‌کنیم و دستورالعمل‌ها، تنبیه‌ها و تشویق‌هایی در نظر می‌گیریم تا یک سرباز شجاع و نیروی زبده و با آمادگی بسیار بالا تربیت کنیم که این سربازان در روز حادثه بتوانند پاسخگوی ماموریت‌های ما باشند.

وی گفت: نیروهای مسلح با هم‌افزایی شب و روز کار کرده‌اند تا مشکلی برای استان پیش نیاید اما دشمن دارد در استان هزینه می‌کند. مشکلات معیشتی مردم، بحث اشتغال و مشاغل و مشکلات فرهنگی باید حل شوند. اولین اولویت ما در خوزستان، اشتغال و بیکاری است. اگر این مشکل را حل کنیم، با هم‌افزایی و قدرتی که در حال حاضر نیروهای مسلح در استان دارند، امنیت استان را فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.