صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / خانه تکانی در اتاق اصناف کشور
خانه تکانی در اتاق اصناف کشور

خانه تکانی در اتاق اصناف کشور

نیمی از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف کشور در انتخابات هفتمین دوره آن تغییر کردند و جای خود را به افراد تازه نفس دادند به طوری که رئیس فعلی اتاق اصناف به عنوان عضو علی البدل برگزیده شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، پس از ماه ها رایزنی سرانجام ۱۴۱ نماینده منتخب اتاق های اصناف سراسر کشور امروز (سه شنبه) در هتل فردوسی تهران گردهم آمدند تا از بین ۱۸ نامزد، اعضای هیات رئیسه اصناف را برای چهار سال آینده انتخاب کنند.
در این انتخابات رسول جهانگیری، حسین طاهر محمدی و سعید ممبینی به نمایندگی از صنوف توزیعی – خدماتی کشور و محمود بنانژاد محمدی، جلال الدین محمد شکریه و مجتبی صفایی به نمایندگی از صنوف تولیدی – خدمات فنّی کشور در هیات رییسه اتاق اصناف عضو شدند.
همچنین مجید شجاع و علی فاضلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
مجتبی صفایی، جلال الدین محمد شکریه و سعید ممبینی به ترتیب هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه، رشت و اهواز هستند که دور قبل نیز در هیات رئیسه اتاق اصناف کشور حضور داشتند.
رسول جهانگیری، حسین طاهرمحمدی و محمود بنانژاد به ترتیب هیات رئیسه اتاق اصناف اصفهان، شمیرانات و مشهد هستند که در دور جدید انتخاب شدند.
افرادی که به این نتایج اعتراض دارند می‌توانند ظرف یک هفته اعتراض کتبی خود را به هیات اجرایی تحویل دهند در غیر این صورت سه شنبه هفته آینده اولین جلسه هیات رئیسه برگزار و رئیس اتاق اصناف ایران انتخاب خواهد شد.

** فاضلی انتخاب هیات رئیسه را تبریک گفت
«علی فاضلی» رئیس اتاق اصناف ایران در پیامی انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که اعضای جدید در شرایطی که بازار کشور نیازمند آرامش و حمایت است، بتواند در تعامل با قوای سه گانه کشور روحیه نشاط و پویایی را در بازار تقویت کند.
در این انتخابات «سید جواد احمدی» رئیس مرکز اصناف و بازرگانان گفت: امیدوارم رقابت ها در این عرصه با اعلام نتایج، جای خود را به رفاقت و همدلی دهد تا امکان خدمت رسانی حداکثری به مردم فراهم شود.
وی آرامش اصناف و بازار را مترادف با آرامش جامعه ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود در این شرایط منتخبان بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت ها، منافع رای دهندگان و مردم را حفظ کنند.
اقتصام**۹۱۳۲*۲۰۲۵

همچنین مطالعه کنید:

واردات ۳۰ تن طلا به کشور در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران گفت: ۲۹ تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.