صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / تاکید بر همکاری‌های قضائی و حقوق بشری در دیدار سفیر بلغارستان با جواد لاریجانی
تاکید بر همکاری‌های قضائی و حقوق بشری در دیدار سفیر بلغارستان با جواد لاریجانی

تاکید بر همکاری‌های قضائی و حقوق بشری در دیدار سفیر بلغارستان با جواد لاریجانی

دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با سفیر بلغارستان در تهران به تقویت همکاری‌های قضائی و حقوق بشری میان دو کشور تاکید کرد.

ستاد حقوق بشر قوه قضاییه

به گزارش کسب و کار نیوز، هریستو پولنداکوف سفیر بلغارستان در تهران ظهر روز سه شنبه -۶ آذرماه- سال جاری با دکتر محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه دیدار و گفتگو کرد.

لاریجانی در این دیدار عنوان کرد: ما معتقدیم که گفتگوهای صادقانه حقوق بشری باعث پیشرفت وضعیت حقوق بشر در سطح جهانی خواهد شد، در حالی که تبعیض، استاندارهای دو گانه و سرپوش برای اقدامات تروریستی به اسم حقوق بشر، منهدم کننده ارتقاء حقوق بشر خواهد بود.

معاون بین الملل قوه قضائیه افزود: همانطور که در مبارزه با مواد مخدر همکاری های موثر بسیار خوبی داریم، بهتر است که در مبارزه با تروریسم نیز همکاری های سازنده و موثر داشته باشیم. سیاست جمهوری اسلامی تسامح صفر درصدی با تروریسم بوده و ایران یکی از موفق ترین کشورها در سطح جهان در مبارزه با تروریسم همانند داعش که مورد حمایت غربی ها است، می باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه سیاست های فعلی اروپایی ها در حمایت آشکار بی پرده از تروریست های بد سابقه مانند منافقین که دستانشان به خون هزاران شهروند بی گناه ایرانی آلوده است ، افزود: درواقع ماهیت و عملکرد منافقین همانند داعش البته با پوسته نوع دیگر است.

لاریجانی تاکید کرد: که چنین سیاستی اولا محکوم و ثانیا مخالف مصوبات شورای امنیت سازمان ملل و ثالثا مخالف معیارهای حقوق بشری و تهدیدی برای صلح و ثبات بین المللی می باشد.
لذا مبارزه با تروریسم بدون مسامحه ، فریبکاری و بدون تقسیم بندی به خوب و بد و قاطعانه بایستی صورت گیرد.

در این دیدار همچنین سفیر بلغارستان خواستار گسترش زمینه همکاری‌های بین المللی به خصوص حوزه های قضائی و حقوق بشری میان دو کشور گردید و از رای مثبت و حمایت ایران در خصوص عضویت بلغارستان در شورای حقوق بشر سازمان ملل تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.