صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بایرن مونیخ در جستجوی آرامش/ یووه در یک قدمی صعود
بایرن مونیخ در جستجوی آرامش/ یووه در یک قدمی صعود

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ در جستجوی آرامش/ یووه در یک قدمی صعود

چهره چند تیم صعود کننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب مشخص خواهد شد.

یوونتوس - والنسیا

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار ادامه خواهد یافت.

گروه E

بایرن مونیخ – بنفیکا

آ.ا. ک آتن – آژاکس

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ روی لبه تیغ قرار دارد و ممکن است در صورت شکست در این دیدار از سمت خود برکنار شود. مونیخی‌ها هر چند در بوندسلیگا ناامیدکننده ظاهر شدند، در لیگ قهرمانان در صدر جدول گروه قرار دارند و در صورت برتری در دیدار برابر بنفیکا می‌توانند صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند. 

در دیگر دیدار این گروه، تیم بدون امتیاز و حذف شده آ.ا.ک میزبان آژاکس هلند خواهد بود. البته تیم یونانی می‌تواند با برتری در این دیدار امیدوار به حضور در رده سوم و صعود به لیگا اروپا باشد.

گروه F

هوفنهایم – شاختار

لیون – منچسترسیتی

از این گروه منچسترسیتی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و می‌تواند با کسب یک امتیاز از دو دیدار باقی مانده صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند. شاگردان گواردیولا در این فصل تنها یک بار شکست خوردند که آن هم به بازی رفت دو تیم برمی‌گردد که لیون توانست در اتحاد منچسترسیتی را شکست دهد. حالا سیتیزن‌ها به دنبال انتقام و قطعی کردن صعود هستند تا بتوانند فرم خوب چند هفته اخیر خودشان را ادامه دهند.

در دیگر دیدار این گروه شاختار باید در برابر هوفنهایم قرار گیرد. هر دو تیم امیدهایی برای صعود از این گروه دارند ولی مصاف دو تیم در سه‌شنبه شب می‌تواند باعث حذف یکی از دو تیم از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان شود.

گروه G

رم – رئال مادرید

زسکا مسکو- ویکتوریا

رئال مادرید با هدایت سانتیاگو سولاری اولین باخت خودش را تجربه کرد و با سه گل برابر ایبار شکست خورد. این شکست باعث شد رئال فعلا از منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داشته باشد. شاگردان سولاری حالا باید در ورزشگاه المپیکو برابر رم قرار بگیرند که آنها نیز این هفته در سری A  شکست خوردند. برنده این دیدار می‌تواند تا حد زیادی صدرنشینی خودش را در گروه قطعی کند.

در دیگر دیدار، زسکا مسکو باید در خانه به دیدار ویکتوریا برود. زسکا در صورت کسب هر نتیجه‌ای غیر از برد، از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد و برتری در این دیدار می‌تواند امید روس‌ها را برای مرحله بعد حفظ کند.

گروه H

منچستریونایتد- یانگ بویز

یوونتوس- والنسیا

منچستریونایتد، تیم پرفراز و نشیب و ناامیدکننده این روزها با کسب برد در دیدار خانگی برابر یانگ بویز سوئیس صعود خود را برای دومین بار پیاپی به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان قطعی خواهد کرد. روملو لوکاکو این روزها با انتقادات زیادی روبرو شده است و آن هم ناکامی مفرط او در امر گلزنی بوده است. باید ببینیم مورینیو ترکیب هجومی تیمش را تغییر می‌دهد یا خیر. انتظار می‌رود پل پوگبا نیز از ابتدا در این دیدار برای تیمش به میدان برود.

در دیگر دیدار والنسیا برای حفظ امید به صعود از این گروه باید حتما یوونتوس را شکست دهد و تساوی در این دیدار نیز باعث خواهد شد تا صعود بیانکونری به مرحله بعد لیگ قهرمانان تبدیل شود. در دیدار رفت کریستیانو رونالدو از زمین اخراج شد و خاطره خوبی از جدال با والنسیا ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.