صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / خسارت بارندگی به بحث زیرساختی هرمزگان ‌
خسارت بارندگی به بحث زیرساختی هرمزگان ‌

خسارت بارندگی به بحث زیرساختی هرمزگان ‌

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در استان هرمزگان به‌طور حتم خساراتی در بحث زیرساختی صورت گرفته که در دست بررسی و برآورد آن هستیم.

سیل

‌علیرضا صفا ایسینی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: در پی بارندگی‌های روز گذشته(چهارم آذر) در استان هرمزگان و تداوم آن خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری، امدادی و تمامی زحمتکشان این عرصه با مشکل چندانی روبه‌رو نیستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در مسیرهای ارتباطی جز میناب-جاسک مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: این جاده به دلیل طغیان رودخانه فعلاً بسته است که به‌زودی با تلاش نیروهای راهداری بازخواهد شد.

صفا ایسینی با اشاره به اینکه از صبح امروز هم مسیر دریایی، بندرعباس-قشم و بندرعباس هرمز و بالعکس برقرار شد، خاطرنشان کرد: در یکسری از روستاهای غرب هرمزگان همچون بندرلنگه با قطعی برق مواجه بودیم که اکنون این مشکل برطرف شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در خصوص میزان خسارات احتمالی بارندگی عنوان کرد: به‌طور حتم خساراتی در بحث زیرساختی صورت گرفته که در دست بررسی و برآورد آن هستیم.

وی در پایان از آمادگی کامل تیم‌های امدادی و آماده‌باش بودن نیروهای راهداری در استان هرمزگان برای مقابله با هرگونه بحران از روزهای گذشته خبر داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.