صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ارسال یک میلیون لیتر نفت‌سفید مازاد بر ذخیره به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
ارسال یک میلیون لیتر نفت‌سفید مازاد بر ذخیره به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خبرداد

ارسال یک میلیون لیتر نفت‌سفید مازاد بر ذخیره به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ارسال یک میلیون لیتر نفت سفید مازاد بر ذخیره به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از شامگاه یکشنبه (چهارم آذرماه) تا صبح امروز (دوشنبه، پنجم آبان‌ماه) خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدمحمدرضا موسوی خواه با اعلام این خبر گفت: تامین سوخت مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و از دیشب تا صبح امروز (دوشنبه، پنجم آذرماه) یک میلیون لیتر نفت‌سفید مازاد بر ذخایر موجود در منطقه از طریق استان‌های معین ارسال شده است.
وی افزود: این شرکت آمادگی کامل را برای تامین سوخت مناطق زلزله‌زده و پشتیبانی برای تسهیل در امدادرسانی دارد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که خوشبختانه ذخایر سوخت منطقه زلزله زده بسیار مطلوب است، تاکید کرد: تامین به‌موقع سوخت وسایل امدادی، اعم از خودروها و بالگردهای امدادرسان نیز در دستور کار قرار دارد.
موسوی‌خواه با اشاره به این‌که تامین سوخت به‌ویژه مناطق زلزله‌زده هم‌اکنون در اولویت کاری این شرکت قرار دارد، تصریح کرد: با همت کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مردم استان کرمانشاه نگران سوخت خودروها و گرمایش منازل خود نباشند.
به گزارش شانا، زلزله ۶,۴ ریشتری ساعت ۲۰ و هفت دقیقه در عمق ۷ کیلومتری زمین، سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. مرکز زمین‌لرزه در ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصر شیرین و ۳۳ کیلومتری گیلان‌غرب گزارش شده است. این زمین‌لرزه در بخش وسیعی از مناطق غرب و شمال غرب کشور احساس شد.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.