صفحه اصلی / استان ها / گیلان / تاثیر بسته‌بندی بادام زمینی بر درآمد بادامکاران

تاثیر بسته‌بندی بادام زمینی بر درآمد بادامکاران

معاون امور تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: بسته‌بندی بادام زمینی از راهکارهای مهم افزایش درآمد کشاورزان محسوب می‌شود.

بادام زمینی

لیلا بذرکار در گفت و گو با ایسنا، گفت: آستانه قطب تولید بادام زمینی در گیلان است و بعد از این شهرستان تولید بادام در شهرستانهای رشت،تالش، رودبار و انزلی وجود دارد.

وی افزود: ۲هزار و ۵۰۷ هکتار از باغات آستانه به کشت بادام اختصاص دارد و در هر هکتار ۵هزار و ۵۰۰کیلو پیله تر بادام بدست می‌آید.

بذرکار ادامه داد: کاشت بادام زمینی از اردیبهشت ماه شروع می‌شود و تا پایان مهره‌ماه برداشت این محصول به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امسال بادامکاران ۹۰میلیارد تومان از فروش ۱۱هزار تن بادام زمینی درآمد کسب کردند.

معاون امور تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه  اصلاح باغات موجب افزایش تولید باغات بادام زمینی در استان می‌شود،خاطرنشان‌ کرد: بادامکاری درآمد خوبی را نصیب بادامکاران می‌کند.

وی تصریح کرد: فروش بادام زمینی اغلب به صورت فله‌ای انجام می‌شود این در حالیست که فروش این محصول در بسته‌بندی های شکیل و مناسب ارزش افزوده تولید این محصول را به بادامکاران بر می‌گرداند.

بذرکار گفت: بسته‌بندی محصولات کشاورزی از راهکارهای مهم افزایش درآمد کشاورزان محسوب می شود و فروش محصولات باید طبق سلیقه مشتری و جذب بازارهای بین‌المللی صورت گیرد تا ارزش افزوده تولید این محصول را به بادامکاران برگرداند.  

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.