صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / احتمال افزایش ۲۰ درصدی تولید نفت ایران/تحریم‌ها را دور می‌زنیم
احتمال افزایش ۲۰ درصدی تولید نفت ایران/تحریم‌ها را دور می‌زنیم

مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت نفت:

احتمال افزایش ۲۰ درصدی تولید نفت ایران/تحریم‌ها را دور می‌زنیم

مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران با بیان این‌که احتمال افزایش 20 درصدی تولید نفت ایران وجود دارد، گفت: راه مقابله و دور زدن تحریم‌ها را بلد هستیم و تا زمانی که برای نفت ایران مشتری وجود داشته باشد و بتوانیم نفت را بفروشیم، حتی یک بشکه نیز از تولید نفت کشور را کاهش نخواهیم داد.

تحریم های نفتی

رامین قلمبر دزفولی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعمال تحریم‌ها بر صنعت نفت ایران اظهار کرد: با اعمال تحریم‌ها در حوزه صنعت نفت قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد اما با سیاست‌های اجرایی در وزارت نفت به راحتی از این تحریم‌ها عبور خواهیم کرد.

وی افزود: با سیاست‌هایی که وزارت نفت در بحث ساخت داخل قطعات از چند سال گذشته آغاز کرده است، در حال حاضر بالای ۷۰درصد از نیاز صنعت نفت از درون کشور تامین می‌شود.

مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: همه کالاهایی که به صورت ۱۰۰ درصدی ساخت داخل شده‌اند، می‌توانند نیاز صنعت نفت را در دوران تحریم‌ها تامین کنند.

قلمبر دزفولی با بیان این‌که آیا در شرایط اعمال تحریم‌ها کشور با مشکل مواجه خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: صنعت نفت ایران هیچگاه در بحث تولید نفت حتی با اعمال تحریم‌ها دچار مشکل نخواهد شد زیرا راه مقابله و دور زدن تحریم‌ها را بلد هستیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که برای نفت تولید ایران مشتری وجود داشته باشد و بتوانیم نفت را بفروشیم، حتی یک بشکه نیز از تولید نفت کشور را کاهش نخواهیم داد. در این زمینه بلکه با اجرای پروژه‌های جدیدی که در حال پیگیری هستند، احتمال افزایش ۲۰ درصدی تولید نفت نیز وجود دارد.

مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران با اشاره به کیفیت ساخت قطعات و تجهیزات نفتی توسط سازندگان داخلی، عنوان کرد: همه کالاهایی که در صنعت نفت مورد استفاده قرار می‌گیرند، مطابق استانداردهای بین المللی است. بنابراین محصولات ساخت داخل کیفیت استانداردی دارند که در صنعت نفت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قلمبر دزفولی خاطرنشان کرد: در راستای بهبود شرایط، سازندگان داخلی باید روز به روز کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.