صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / طرح‌های ازدیاد برداشت را در بعد جذب سرمایه‌گذار پیگیری می‌کنیم
طرح‌های ازدیاد برداشت را در بعد جذب سرمایه‌گذار پیگیری می‌کنیم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق‌نفت‌خیزجنوب:

طرح‌های ازدیاد برداشت را در بعد جذب سرمایه‌گذار پیگیری می‌کنیم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق‌نفت‌خیزجنوب گفت: این شرکت به دنبال آن است تا برنامه‌های طرح‌ریزی شده در زمینه طرح‌های ازدیاد برداشت را در بعد جذب سرمایه‌گذار و توسعه و بازتوسعه میادین پیگیری و اجرایی کند.

احمد محمدی

احمد محمدی در حاشیه دهمین نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح‌های ازدیاد برداشت این شرکت، اظهار کرد: در زمینه طرح‌های ازدیاد برداشت، ابتدا باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت ملی نفت ایران را پیگیری کنیم و در این زمینه‌ها گام برداریم.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به دنبال آن است تا برنامه‌های طرح‌ریزی شده در زمینه طرح‌های ازدیاد برداشت را در بعد جذب سرمایه‌گذار و توسعه و باز توسعه میادین پیگیری و اجرایی کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: این اقدامات به صورت ویژه در بحث میادینی که در نیمه دوم عمر خود قرار دارند به صورت جدی‌تری پیگیری خواهند شد، زیرا این میادین نیاز به بازسازی و یا بازتوسعه اساسی دارند و در این راستا گام خواهیم برداشت.

محمدی در خصوص حضور شرکت‌های خارجی در طرح‌های ازدیاد برداشت، خاطرنشان‌کرد: حضور شرکت‌های خارجی به شرایطی وابسته است که در این زمینه با توجه به وضعیت و شرایط، پیگیر حضور شرکت‌های خارجی نیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: بحث‌های زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی را به صورت جدی پیش از انجام این طرح‌های توسعه‌ای و ازدیاد برداشت مورد توجه قرار خواهیم داد و در کنار آن در بعد نگهداشت تولید و افزایش سطح تولید اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.