صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / بازگشت گل‌ریحان البرز به کورس موفقیت/ هدیه سه امتیازی میثم آقایی به آلومینیوم اراک
بازگشت گل‌ریحان البرز به کورس موفقیت/ هدیه سه امتیازی میثم آقایی به آلومینیوم اراک

هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال

بازگشت گل‌ریحان البرز به کورس موفقیت/ هدیه سه امتیازی میثم آقایی به آلومینیوم اراک

هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال با پیروزی تیم‌های گل‌ریحان البرز و آلومینوم اراک آغاز شد.

دیدار تیم‌های ملوان و اکسین البرز لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال با برگزاری دو بازی آغاز شد. در بازی اول بین دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان، با برتری ۳ بر ۲  آلومینیوم اراک همراه بود تا شاگردان محمد ربیعی سه امتیاز این مسابقه را به جمع امتیازات خود اضافه کنند.  رضا معقولی در دقیقه ۳۵ گل نخست را برای آلومینیوم به ثمر رساند اما در ادامه گل‌های ملوان را شهریار مغانلو و پژمان نوری در دقایق ۴۵ و ۵۸ به ثبت رساندند. این پایان کار نبود و دو گلی که میثم آقایی در دقایق ۶۵ و ۶۹ به ثمر رساند باعث شد تا آلومینیوم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بازی بعدی و تقابل دو تیم گل‌ریحان البرز و کارون اروند خرمشهر با برتری دو گله گل‌ریحان به پایان رسید تا این تیم البرزی دوباره به روند موفقیت‌آمیز خود برگردد. گلهای این بازی را محمد ابراهیمی در دقیقه ۲۸ و علی زینالی دقیقه ۷۹ به ثمر رساندند.

با دومین پیروزی متوالی گل‌ریحان در این دو هفته، شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند جایگاه خود را در رده ششم با ۱۹ امتیاز مستحکم کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.