صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / بسیج دست به افتخارات بزرگی زده است

فرمانده سپاه قم:

بسیج دست به افتخارات بزرگی زده است

فرمانده سپاه قم گفت: بسیجیان استان قم به صورت سازمان دهی شده برای کمک به نیروی انتظامی در محلات شهر قم در ساعات مشخصی از شبانه روز گشت انجام می‌دهند

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه قم، سردار سید محمد تقی شاهچراغی در پیش از خطبه های نماز جمعه قم با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب رویدادی بزرگ و اثرگذار در کشور بود؛ بسیج از دل مردم بیرون آمد و در کنار آن ها در تمامی صحنه های انقلابی حضوری فعال و پویا داشت و همچنان دارد.

وی تصریح کرد:با روحیه انقلابی که در بسیجیان وجود دارد آن ها می توانند توطئه های دشمنان را خنثی کنند و خالصانه در زمینه های مختلف در خدمت جامعه باشند.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: بسیج در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از تمامیت ارضی در جبهه حضور پیدا کرد بدون شک اگر بسیج در دوران جنگ تحمیلی حضور نداشت شرایط تغییر می کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه رهبری و ملت ایران از همه پیچ و خم های خطرناک عبور می‌کند گفت: بسیج در بسیاری از بخش های اجتماعی، دفاعی و فرهنگی دست به افتخارات بزرگی زده است، امروز نیز در شرایط دشوار اقتصادی بسیج خود را در کنار دولت و مردم می داند و با ظرفیت و توان در این جنگ اقتصادی به خدمت به مرز و بوم و ملت شریف ایران می پردازد.

فرمانده سپاه قم اظهار کرد : بسیجیان استان قم به صورت سازمان دهی شده برای کمک به نیروی انتظامی در محلات شهر قم در ساعات مشخصی از شبانه روز گشت انجام می‌دهند، همچنین در حدود ۱۵۰ گروه جهادی فعال است که به مناطق محروم و دورافتاده کمک می کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.