صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی به نیروی دریایی الحاق می‌شود
در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی به نیروی دریایی الحاق می‌شود

امیر سیاری در جمع خبرنگاران:

در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی به نیروی دریایی الحاق می‌شود

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی به نیروی دریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.

حبیب الله سیاری

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر حبیب‌الله سیاری صبح امروز (سه شنبه)در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افتتاح این دانشکده کاری بزرگ و ارزنده است، گفت: برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده های ارتش و نیروهای مسلح ارائه دهیم، امکانات و سرمایه خوبی پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به روزی در این مجموعه تهیه شده است تا ان‌شاءالله بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیروهای مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره امکانات و ویژگی های مجتمع غدیر که دانشکده دندانپزشکی در آن تاسیس شده، اظهار کرد: زیربنای کل این مجموعه ۱۰ هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان است. همچنین صددرصد تجهیزاتی که در داخل این مجموعه ارائه شده، تولید داخل است و این بیانگر توانمندی است چرا که دیگر برای دریافت تجهیزات نگاه به بیرون نداریم و خدمات این مجموعه برای اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌های بیمه امکان‌پذیر است.

سیاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ارتش چه دستاوردهایی را در چهل سالگی انقلاب رونمایی خواهد کرد، گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام می‌دهیم که دشمن فکر نکند می‌تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. افتتاح همین دانشکده یک حرکت بزرگ علمی است؛ یعنی ما به جایی رسیده‌ایم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم و در حوزه تجهیزات امروز‌ به جایی رسیده‌ایم که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم.

وی افزود: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی به نیروی دریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها، انقلاب اسلامی می‌تواند به دشمن تودهنی بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیده‌ایم.

سیاری همچنین درباره برگردی جلسه با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: ما مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری می‌کنیم و به همین خاطر خدمت آقای نوبخت رسیدیم و میزان اعتبارات مصوب را کنترل کردیم و هماهنگ کردیم که‌ ان‌شاءالله بتوانیم‌ کمبودها و کسری‌ها را رفع کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.