صفحه اصلی / استان ها / ایلام / تأکید استاندار ایلام بر توجه به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ
تأکید استاندار ایلام بر توجه به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ

تأکید استاندار ایلام بر توجه به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ

استاندار ایلام گفت: بانک‌ها در فاز دو اشتغال روستایی و فراگیر کمک کنند تا طرح‌ها و پروژه‌های مهم تصویب شود.

قاسم سلیمانی دشتکی - استاندار ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها با تأکید بر این‌که تصویب طرح‌ها و پروژه‌های مهم در جذب حداکثری فاز دو تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر، نقش موثری دارد، اظهار کرد:  توجه به پروژه‌های بزرگ با توجیه اقتصادی لازم حائز اهمیت است چون اولاً اشتغال پایدار ایجاد می‌کند و ثانیاً موجب جذب حداکثری تسهیلات اشتغال می‌شود.

وی ادامه داد: بطور مثال طرحی چون p.p که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات لازم دارد منجر به سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی در استان خواهد شد و به‌دنبال خود حدود ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی پایدار را نیز ایجاد خواهد کرد.

استاندار ایلام با بیان این‌که توجه به پروژه‌های بزرگ ضمن این‌که پای سرمایه‌گذاران بزرگ به استان را باز می‌کند و وسائل و امکانات بیشتری را فراهم خواهد کرد، ادامه داد: توجه به پروژه‌های بزرگ از پراکندگی سرمایه‌گذاری جلوگیری می‌کند و تمرکز و نظارت بر امور را بیشتر قابل دسترس می‌کند.

وی راهبرد ایجاد پروژه‌های بی‌نام در از میان برداشتن موانع سرمایه‌گذاری موثر دانست و گفت: پروژه‌های بی‌نام توجیه‌دار ضمن این‌که بوروکراسی اداری را از سر راه سرمایه‌گذاران برخواهد داشت از اتلاف وقت و هدررفت سرمایه نیز جلوگیری خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان ضمن این‌که به بانک‌ها توصیه کرد که تمرکز را بر روی «تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال» داشته باشند، یادآور شد: در اعطای تسهیلات باید مواظب بود که اهلیت سرمایه‌گذار مشخص شود و باید مطمئن شد که او اهل این کار است و می‌تواند کار را به سرانجام برساند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.