صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / فروش ۲۵ میلیاردی نمایشگاه کتاب کرمانشاه
فروش ۲۵ میلیاردی نمایشگاه کتاب کرمانشاه

فروش ۲۵ میلیاردی نمایشگاه کتاب کرمانشاه

چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه با فروش 25 میلیارد ریالی کتاب به کار خود پایان داد.

نمایشگاه کتاب

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه، گفت: این نمایشگاه امسال با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر برگزار شد.

وی از عرضه ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در این دوره نمایشگاه خبر داد وافزود: خوشبختانه این دوره نمایشگاه با استقبال خوب مردم کرمانشاه همراه بود.

وی از فروش هشت و نیم میلیارد ریال بن خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود: باتوجه به این میزان فروش بن می‌توان گفت حدود ۲۵ میلیارد ریال کتاب در این نمایشگاه به فروش رفته که رقم قابل توجهی است.

جعفری به افزایش قیمت کتاب در سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به این مسئله و نیز برپایی این نمایشگاه در اواخر ماه که عمدتا مردم هنوز حقوق نگرفته‌اند، انتظار می‌رفت استقبال مردم مانند سالهای گذشته نباشد، اما خوشبختانه مردم فرهنگ دوست کرمانشاه نشان دادند که در هر شرایطی علاقه خود به کتاب را فراموش نمی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به کمبود بن در آخرین روز نمایشگاه اشاره کرد و افزود: به خاطر استقبال زیاد مردم بن خرید کتاب ساعت ۱۶ روز گذشته(جمعه) به اتمام رسید و به همین علت نتوانستیم ساعت برپایی نمایشگاه را تمدید کنیم.

جعفری از برپایی بیش از ۱۵ برنامه جانبی فرهنگی و هنری در حاشیه این دوره نمایشگاه خبر داد و افزود: خوشبختانه استقبال مردمی از این برنامه‌ها نیز مطلوب بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.