صفحه اصلی / استان ها / کردستان / افتتاح مرکز نوآوری دانشگا کردستان با حضور ستاری
افتتاح مرکز نوآوری دانشگا کردستان با حضور ستاری

افتتاح مرکز نوآوری دانشگا کردستان با حضور ستاری

با حضور سورنا ستاری - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور- و مسئولان استان کردستان مرکز نوآوری دانشگاه کردستان افتتاح شد.

افتتاح یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو

به گزارش کسب و کار نیوز، صادق سلیمانی، مدیر مرکز نوآوری دانشگاه کردستان، امروز همزمان با بازدید و افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه کردستان توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور،  اظهار کرد: افتتاح این مرکز گامی موثر در جهت راهنمایی و توانمندسازی کسب و کار، ثبت و حمایت از ایده، مشاوره ایجاد طرح کسب و کار و فراهم کردن سرمایه‌گذار در استان‌ خواهد بود. 

وی افزود: این مرکز خدماتی از جمله ارزش افزوده تلفن همراه، تامین و نشر محتوا با کمک  پتانسیل‌های درون استانی، صوتی، پیامکی، چندرسانه‌ای و برنامه‌های کاربردی را ارائه خواهد داد. 

سلیمانی با اشاره به برگزاری رویدادها و مسابقات نوآورانه در مرکز نوآوری دانشگاه، عنوان کرد: برگزاری رویدادها مسابقات ایده پردازی، برگزاری استارت آپ ویکند و برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط از دیگر فعالیت‌های این مرکز است. 

مدیر مرکز نوآوری دانشگاه کردستان با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌ها و آموزش‌های اشتغال یکی دیگر از اهداف این مرکز است، اظهار کرد: آموزش‌های کاربردی کوتاه مدت اشتغال و سمینارهای بزرگان کسب و کار در راستای توانمندسازی دانشجویان و متفاضیان در این مرکز برگزار خواهد شد. 

وی در پایان به اهمیت بازاریابی و تبلیغات در پیشرفت کسب و کار اشاره و خاطرنشان کرد: بازاریابی در فضای مجازی و ترفیع در نتایج جست و جو بر خط از دیگر اهداف این مرکز نوآوری است. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.