صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / آیت‌الله علوی ‌گرگانی: آموزش و پرورش عهده‌دار مسئولیت سنگینی در تربیت نسل آینده است
آیت‌الله علوی ‌گرگانی: آموزش و پرورش عهده‌دار مسئولیت سنگینی در تربیت نسل آینده است

آیت‌الله علوی ‌گرگانی: آموزش و پرورش عهده‌دار مسئولیت سنگینی در تربیت نسل آینده است

یکی مراجع تقلید گفت: آموزش و پرورش عهده‌دار مسئولیت سنگینی در تربیت فرزندان و نسل آینده است.

ایت الله علوی گرگانی

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی امروز در دیدار با بطحایی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: اعتقاد به خدای متعال و تقوا در راس امور زندگی است و انسان را از بسیاری از آسیب‌ها مصون می‌دارد.

آیت‌الله علوی ‌گرگانی افزود: باید فرزندان را با مبانی دینی و اخلاقی و تربیتی آشنا کرد در این باره آموزش و پرورش باید دلسوزی و پیگیری بیشتری در تربیت کودکان و فرزندان داشته باشد.

وی تصریح کرد: به طور کلی آموزش و پرورش عهده‌دار مسئولیت سنگینی در تربیت فرزندان و نسل آینده طبق مکتب اهل بیت(ع) و معارف اسلام است و باید آن را به خوبی به سرانجام برساند.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید در روند تربیت دانش آموزان و تبیین ارزش‌های دینی و اخلاقی از بهترین افراد در انتقال آموزه های دین بهره گیرد.

وی بیان کرد: همچنین باید به گسترش امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدارس توجه شود تا این فریضه در جامعه نیز توسعه داشته باشد.

آیت‌الله علوی ‌گرگانی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان به درستی به رسالت خود عمل کنند بعد از کناره گیری از مسئولیت نیز در بین مردم به خوبی از آنها یاد می شود.  انتخاب مسئولان بر اساس شایسته سالاری و توانایی و تعهد بسیاری از مشکلات جامعه را از میان می‌برد.

این استاد برجسته حوزه عنوان کرد: مردم به رفتار حاکمان و عالمان توجه زیادی دارند و از آن ها الگو می گیرند اگر این دو قشر اصلاح شود جامعه نیز اصلاح می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.