صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / افتتاح صدهزارمین منزل مسکونی مددجویان در آینده نزدیک/افتتاح شیرخواگاه ۶۰ نفره در خراسان شمالی
افتتاح صدهزارمین منزل مسکونی مددجویان در آینده نزدیک/افتتاح شیرخواگاه ۶۰ نفره در خراسان شمالی

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد

افتتاح صدهزارمین منزل مسکونی مددجویان در آینده نزدیک/افتتاح شیرخواگاه ۶۰ نفره در خراسان شمالی

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از سفرش به خراسان شمالی، از واگذاری و تحویل یکصدهزارمین منزل مسکونی ساخته شده برای مددجویان بهزیستی در خراسان رضوی در آینده نزدیک خبر داد.

بندپی

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، به ارائه گزارشی از سفرش به استان خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: وزیر رفاه، وزیر معین در اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی است و در همین راستا در سفری که به این استان داشتیم کارگروه اشتغال شکل گرفت، ۷۰ درصد مرحله اول اعتبارات ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی تخصیص یافته است و در اختیار مدیران اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: امروز مرکز توانمندسازی و جامعه پذیری افراد دچار معضل اعتیاد شکل گرفت و یک شیرخوارگاه۶۰ نفری افتتاح شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از کارخانه پتروشیمی که روزانه ۱۵۰۰تن اوره را تولید می‌کند و یکی از بزرگترین کارخانجات اوره است و ضمن رفع نیاز داخلی صادرات نیز می‌شود بازدید کردیم اظهار کرد: جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی نیز با حضور همه دستگاه‌ها تشکیل شد و محورهای رونق کسب و کار نیز مورد بررسی قرار گرفت.

بندپی با اشاره به رصد آسیب‌های اجتماعی در این استان گفت: آمار اعتیاد در خراسان شمالی کمی بالاتر از میانگین کشوری است و در راستای توانمندسازی، مرکز جامعه پذیری و توانمندسازی راه اندازی شده و به صورت موردی مداخلات و بررسی های لازم را انجام می دهیم.

وی در پایان از واگذاری و تحویل یکصدهزارمین منزل مسکونی ساخته شده برای مددجویان بهزیستی در خراسان رضوی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.