صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / سامانه طب رزم و نظامی باید بتواند شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کند
سامانه طب رزم و نظامی باید بتواند شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

سامانه طب رزم و نظامی باید بتواند شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف بشردوستانه کمیته بین‌المللی طب نظامی و توسعه دیپلماسی نظامی در عرصه نظامی و ارائه تجربیات ارزشمند خود در زمینه درمان انبوه مصدومین شیمیایی فروگزار نخواهد کرد.

بازدید سرلشکر باقری از نمایشگاه دستاوردهای بومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)

به گزارش کسب و کار نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  در چهارمین همایش بین المللی طب نظامی آسیا پاسیفیک که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمانی آثار سلامت برای جوامع بشری روشن شده است، اظهار کرد:همه فرماندهان نظامی ارزش سلامت کارکنان را خوب می‌دانند و ما در دفاع مقدس به خوبی ارزش طب رزم را درک کردیم؛ پزشکان ما در حملات شیمیایی با ۵۰ بیمارستان نظامی جان ۵۵۴ هزار سرباز را نجات دادند.

وی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به پیشرفت علم و فناوری نیازمند طب رزمی پویا و پیشرفته  هستیم. این طب رزم و نظامیان هستند که در شرایط سخت و بلایای طبیعی پناهگاه مردم هستند. سامانه طب رزم و نظامی باید بتواند شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری برگزاری چهارمین همایش بین المللی طب نظامی در تهران، گفت: برگزاری این کنگره ها کمک می کند تا نظامیان کشور های مختلف تجارب و دستاوردهای علمی خود را به اشتارک بگذارد ، در این راستا دیپلماسی دفاعی در گسترش روابط و همکاری ها بسیار موثر است.

باقری تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف بشردوستانه کمیته بین‌المللی طب نظامی و توسعه دیپلماسی نظامی در عرصه نظامی و ارائه تجربیات ارزشمند خود در زمینه درمان انبوه مصدومین شیمیایی فروگزار نخواهد کرد.

وی در پایان به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و عربستان سعودی در یمن اشاره و اظهار کرد: امروز شاهد جنایات گسترده این رژیم ها هستیم که به بیمارستان ها حمله و مراکز درمانی را از بین می برد. از سوی دیگر گسترش گروه های تروریستی در منطقه موجب کشتار و آسیب بسیاری از مردم بی گناه و غیر نظامی شده است امیدوارم در این کنگره بتوانیم با همفکری با نقش آفرینی فعال در مقابله با این جنایات گام برداریم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.