صفحه اصلی / دسته بندی نشده / آقاجانیان: از دست دادن ۲ فیفا دی، خوب نیست/ به ناچار سراغ بولیوی رفتیم
آقاجانیان: از دست دادن ۲ فیفا دی، خوب نیست/ به ناچار سراغ بولیوی رفتیم

آقاجانیان: از دست دادن ۲ فیفا دی، خوب نیست/ به ناچار سراغ بولیوی رفتیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید همه توقع زیادی از تیم ملی دارند و تیم هم باید آماده‌سازی خوبی انجام دهد.

مارکار آقاجانیان

به گزارش کسب و کار نیوز، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر همه بازیکنان سلامت هستند. پورعلی‌گنجی مشکل کوچکی دارد که با باشگاه این بازیکن در تعامل هستیم و امیدواریم مصدومیت او زودتر حل شود. بازیکنان همه کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. ما دو فیفادی را از  دست دادیم که چیز خوبی نیست. همه توقع زیادی دارند و ما هم باید آماده‌سازی خوبی انجام دهیم.

آقاجانیان اضافه کرد: کادر فنی و بازیکنان با تمام وجود کارشان را انجام می‌دهند اما باید حمایت شویم. حریفان ما با وجود مشکلات، امکانات خوبی دارند و چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ بازی دوستانه در سطح خوبی به سر می‌برنند. ما هم توقعاتی داریم. اردوی آخر ما در دوبی برگزار می‌شود و پیگیر بازی دوستانه هستیم. به خاطر یکسری مشکلات هنوز استادیومی برای بازی دوستانه پیدا نکرده‌ایم اما دنبال آن هستیم تا این مشکل زودتر برطرف شود.

او درباره دیدار با بولیوی گفت: تیم‌های آمریکای جنوبی سطح بالایی دارند. ما گزینه دیگری نداریم و به ناچار سراغ این‌ تیم‌ها رفته‌ایم. تیم‌های این قاره حداقل از آسیایی‌ها بهتر هستند اما می‌توانستیم با تیم‌های بهتر بازی کنیم. فکر می‌کنم تمام تیم‌های آسیایی نمی‌توانند با اروپایی‌ها بازی کنند زیرا لیگ ملت‌های اروپا در حال برگزاری است.

مربی تیم ملی درباره دعوت آزمون به تیم ملی گفت: مردم گل‌های او را فراموش نمی‌کنند. او گل‌های زیادی برای صعود به جام جهانی زد و در جام‌جهانی هم عملکرد خوبی داشت و امیدوارم با سعی و تلاش بیشتر در جام ملت‌های آسیا هم برای تیم ملی بدرخشد.

ادامه دارد …

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.