صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / با بیش از ۱۰۰ قانون برای تصمیم‌گیری مواجه‌ایم
با بیش از ۱۰۰ قانون برای تصمیم‌گیری مواجه‌ایم

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:

با بیش از ۱۰۰ قانون برای تصمیم‌گیری مواجه‌ایم

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: رده سازمانی مدیریت امور اراضی با هیچکدام از وظایفی که به عهده ما است، همخوانی ندارد و این مساله مشکل‌ساز است.

کشاورزی

عبدالکاظم شاچری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عمده مشکلات این حوزه اظهار کرد: یکی از مهمترین مسایلی که در حوزه مدیریت امور اراضی وجود دارد، این است که با بیش از ۱۰۰ قانون برای تصمیم‌گیری مواجه هستیم.

وی افزود: وظایف مدیریت امور اراضی یک وظایفی حاکمیتی است و نمی‌توان این وظایف را به دیگران تفویض کرد و در این زمینه باید دولت و مدیریت امور اراضی، ماموریت‌هایی که به عهده دارند را انجام دهند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: ساختار سازمانی مدیریت امور اراضی یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم. در این زمینه رده سازمانی مدیریت امور اراضی با هیچکدام از وظایفی که به عهده ما است، همخوانی ندارد و این مساله مشکل‌ساز است.

شاچری بیان کرد: بحث تنوع وظایف، پیچیدگی و تنوع کار از مسایلی هستند که ساختار مدیریت امور اراضی را دچار مشکلاتی می‌کنند. همچنین حجم وسیع پرونده‌هایی که باید مورد بررسی قرار بگیرند، از دیگر موضوعات مشکل‌ساز هستند. برای آنکه شاهد حل این مشکلات باشیم، همه موارد مطرح‌شده نیازمند ساختار و رده سازمانی مناسبی هستند تا بتوان در خصوص آن‌ها به درستی تصمیم‌گیری کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.