صفحه اصلی / اصناف / برندها / رقیب اوبر و لیفت، اسکوتر به درب منازل می فرستد
رقیب اوبر و لیفت، اسکوتر به درب منازل می فرستد

رقیب اوبر و لیفت، اسکوتر به درب منازل می فرستد

شرکت Bird که یکی از شرکت های رقیب اوبر و لیفت است، ارسال کرایه اسکوتر برقی را به درب منازل ممکن کرده است.

این نشانه واضحی است از اینکه این استارت آپ کرایه اسکوتر، در حال رقابت مستقیم با شرکت های بزرگی چون اوبر و لیفت است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، این شرکت اکنون در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که با راه اندازی ان یک اسکوتر الکتریکی به صورت مستقیم به درب خانه یا محل کار افراد بر اساس درخواست آنان ارسال می شود. سرویس جدید Bird delivery نام دارد و ساعت ۸ صبح اسکوتر را به درب منزل مشتریان می رساند تا با آن به محل کار خود روند تا نیازهای روزانه مسافتی خود را برطرف کنند. قرار است این سرویس در تمام شهرهای آمریکا گسترش یابد.

در حال حاضر برای دریافت این اسکوترها می تواند رقم ۱ دلار برای باز کردن قفل از طریق اپلیکیشن بپردازید و سپس برای یک ربع سواری ۱۵ سنت پرداخت می شود. به احتمال زیادی هزینه ای نیز برای راحتی تحویل درب منزل از مشتری اخذ می شود، اما شرکت Bird فعلا حرفی در مورد قیمتگذاری کلی به میان نیاورده است. این شرکت افزوده است که شهرهای انتخابی برای تحویل اسکوتر الکتریکی به زودی اعلام خواهد شد.

رقابت با شرکت های بزرگ
جالب است بدانید که شرکت های کرایه اسکوتر معمولا با یکدیگر رقابت نمی کنند، بلکه با کسب و کارهای بزرگی مانند اوبر و لیفت سر رقابت دارند. در حال حاضر هر فردی می تواند با زدن چند دکمه یک تاکسی اینترنتی را به درب منزل خود یا هر لوکیشنی که دارد بفرستد. با خدمات اسکوتری شرکت هایی مانند Bird ، کاربران می بایست نزدیک ترین اسکوتر برقی اطراف خود را شناسایی کنند و با استفاده از نقشه برنامه به آن فراخوان دهند که به لوکیشن انها بیاید.

رقیب اوبر و لیفت، اسکوتر به درب منازل می فرستد

شرکت Bird درصدد است تا برخی از مشکلاتی که در هنگام خدمات تحویل وجود داشت را با تحویل درب منزل برطرف کند. همچنین آن علاوه بر سرویس تحویل، درصدد است تا کلکسیونی جدید از اسکوترهای بادوام و پرسرعت خود را روانه بازار کنند که می توانند بارها استفاده مداوم و سنگین در طول روز داشته باشند. اسکوتر جدید این شرکت Bird Zero نام دارد که با همکاری شرکت چینی Okai تولید شده است.

تراویس وندرزاندن، مدیر عامل این شرکت می گوید: «شرکت پرنده همچنان با شرکت مادر خود یعنی Ninebot که بخش عمده ای از اسکوترهای مشترک سرویس های آنلاین اسکوتر را تامین می کند در حال همکاری است».

او سابقه کار به عنوان مدیر اجرایی در شرکت ‌های لیفت و اوبر را در کارنامه خود دارد و توانسته با کمک این استارت آپ آمریکایی به جذب سرمایه ۴۰۰ میلیون دلاری طی ۴ ماه برسد.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.