صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / فضای آزادانه و دوستانه شورا باید درست منعکس شود
فضای آزادانه و دوستانه شورا باید درست منعکس شود

عضو شورای شهر تهران:

فضای آزادانه و دوستانه شورا باید درست منعکس شود

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فضای دوستانه، آزادانه و همکاری‌های شورای پنجم باید توسط رسانه‌ها به درستی منعکس شود.

 

محمود میرلوحی در نود و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت روز تهران و هفته نیروی انتظامی گفت: اعتقاد دارم تهران شهری است که هم دیده می‌شود و هم دیده نمی‌شود و متاسفانه در برنامه‌های روز تهران تلاشی برای دیده نشدن زیبایی ها و ظرفیت‌های شهر تهران نشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  وی افزود: باید کار درخوری در بحث روز تهران اجرا شود و تنها در حد تشریفات عادی باقی نماند. باید مراسم این روز در حد مناسبات ملی و بین‌المللی و دولت و مردم باشد.

وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی را به فعالان این حوزه به ویژه سردار رحیمی تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق برای همه این عزیزان دارم. نکته‌ای که می‌خواهم بگویم برمی‌گردد به تصویب طرح تعارض منافع در جلسه قبلی. این طرح یکی از زیبایی‌های شورای پنجم بود که فاصله گرفتن از رانت را به همراه دارد و موجب ایجاد شفافیت می‌شود. در حال حاضر هر ۱۵ روز یک بار محصولات شفافیت را در سایت شفافیت مشاهده می‌کنیم که این مهم پیام یکپارچگی شورای پنجم را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: طرح تعارض منافع طرحی بود که همه آن را امضا کردند اما متاسفانه در به تصویر کشیدن آن انعکاس درست انجام نشد. امیدواریم رسانه‌ها در انعکاس زیبایی‌های این کار به شیوه مناسبی اقدام کنند. نیاز امروز جامعه و کشور انتشار درست این زیبایی‌ها است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.