صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نقوی حسینی: فراکسیون ولایی فردا صبح در جلسه‌ای جداگانه‌ CFT را برگزار می‌کند

همزمان با جلسه کمیسیون امنیت ملی؛

نقوی حسینی: فراکسیون ولایی فردا صبح در جلسه‌ای جداگانه‌ CFT را برگزار می‌کند

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس گفت که این فراکسیون فردا (یک‌شنبه) صبح جلسه‌ای برای بحث و گفت‌وگو پیرامون لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) برگزار می‌کند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فراکسیون ولایی ساعت ۶:۴۵ صبح فردا قبل از آغاز جلسه علنی، لایحه CFT را مورد بررسی قرار می‌دهد.

فردا از ساعت شش تا هشت صبح نیز کمیسیون امنیت ملی در محل صحن مجلس و بنا به درخواست تعدادی زیادی از نمایندگان و طبق اعلام هیات رئیسه مجلس جلسه‌ای با حضور وزرای اطلاعات، خارجه، سرپرست وزارت اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و جمعی از کارشناسان دانشگاهی برای بررسی لایحه CFT را برگزار می‌کند.

پیش از این، کمال دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا از ساعت شش صبح جلسه‌ای را در صحن مجلس بنا به درخواست نمایندگان آن هم اکثرا از فراکسیون ولایی، تشکیل می‌دهد تا به بررسی سوالات و ابهامات دوستان درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT)  بپردازد. به عبارت دیگر فلسفه وجودی جلسه فردا تقاضای فراکسیون ولایی از کمیسیون امنیت بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.