صفحه اصلی / دسته بندی نشده / مهاجری: وقت کشی نکردیم، فقط تاکتیک تیم را تغییر دادم
مهاجری: وقت کشی نکردیم، فقط تاکتیک تیم را تغییر دادم

مهاجری: وقت کشی نکردیم، فقط تاکتیک تیم را تغییر دادم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌گوید تیمش مقابل پارس جنوبی‌جم وقت کشی نکرده و تنها پس از به ثمر رساندن گل پیروزی، تاکتیکش را عوض کرده است.

محمدرضا مهاجری

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از برتری ۲ بر  یک برابر پارس جنوبی در وقت‌های اضافه و صعود به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی اظهار کرد: بازی زیبا و قشنگی بود و به دو تیم تبریک می‌گویم. برای این پیروزی زحمت زیادی کشیده‌ایم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شایسته پیروزی و صعود به مرحله بعد بودند. امیدوارم راهی که بازیکنان شروع کردند به سرانجام خوبی ختم شود. بازیکنان حریف نیز تلاش خود را انجام دادند اما به هر حال فوتبال است و یک سر آن باخت است. تلاش بازیکنان ما بیشتر بود و توانستیم در روزی که مصدومانی از جمله شکستگی از ناحیه دندان، آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ و پا داشتیم، برابر حریف به پیروزی برسیم. لطف خدا شامل حال ما شد تا در یک بازی سخت و پرفشار با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه خوشحالی بعد از گل مهاجری پس از گل پیروزی‌بخش تیم تبریزی زیبنده فوتبال نبود، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم شادی من با حرفه‌ای بودن مغایرتی داشته باشد. علی‌رغم فحش‌ها و توهین‌هایی که به ما شد، من فقط بعد از گل بازیکنانم که گل حساسی بود خوشحالی کردم. اگر خوشحالی بعد از گل جرم است هیچ کس نباید خوشحالی کند. این را هم بگویم ا گر خوشحالی من باعث شده کسانی همچون شما خبرنگاران چنین برداشتی بکنید من عذرخواهی می‌کنم. قصد من فقط شادی بود زیرا تیم من تحت فشار بود و در مضیقه بودم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم زیرا تحت فشار بودیم. یکی از بازیکنانم با دماغ شکسته بازی کرد و از لحاظ بازیکن دست‌مان بسته بود. به من این حق را بدهید که پس از گل پیروزی‌بخش تیمم خوشحال باشم.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: اگر این شبهه پیش آمده عذرخواهی می‌کنم. قصد من به هیچ وجه این کار نبوده و از هواداران و اصحاب رسانه پوزش می‌طلبم.

مهاجری درباره عملکرد بازیکنان پارس جنوبی نیز گفت: تنها به آن‌ها خسته نباشید و خداقوت می‌گویم.

وی درباره هواداران تیم میزبان نیز توضیح داد: نه تنها امروز که بردیم بلکه سال گذشته که من به جم آمدم این موضوع را یادآوری کردم که هواداران پارس جنوبی قابل تقدیر هستند. فوتبال باعث شادابی و نشاط این شهر شده است و امیدوارم این باشگاه نیز به سرنوشت تیم‌های دیگر استان بوشهر دچار نشود.

مهاجری درباره اتلاف وقت دخسوس دروازه‌بان تیمش گفت: من مخالف این کار هستم و حتی اگر بازیکنی از تیم من روی زمین باشد، دستور می‌دهم برای درمان مصدومیتش یا بیرون بیاید یا به سرعت از زمین بلند شود. تیم من پتانسیل خاص خود را دارد و تاکتیک ما با وقت کشی فرق دارد. من برای گسترش فولاد فیروز کریمی نیز احترام زیادی قائلم و می‌دانم که تیم او نیز دیر بسته شد و دستش خالی بود. من از بازیکنان غیر تخصصی نسبت به پست‌هایشان استفاده می‌کنم. من مجبور شدم به خاطر کمبود در پست دفاع راست از سالاری که دفاع وسط تیم من است، در این پست استفاده کنم. تیم ما فوتبال خیلی خوبی بازی کرد اما ادامه بازی و نمایش زیبای پارس جنوبی جم باعث شد تا ما تاکتیک خود را عوض کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.